0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Naukowe PWN

Znaleziono: 227 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Komunikowanie organizacji w kryzysie - Dariusz Tworzydło - 15 %

Komunikowanie organizacji w kryzysie

Metody i modele ograniczania ryzyka

Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania ...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarządzać dużymi projektami - Bent Flyvbjerg - 15 %

Jak zarządzać dużymi projektami

Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Dane...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antropologia organizacji - Krzyworzeka Paweł - 15 %

Antropologia organizacji

Jak prowadzić badania terenowe?

Pierwsze wydaniepodręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public Relations - Dariusz Tworzydło - 15 %

Public Relations

Praktyka komunikowania 3.0

Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizer...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarażeni dźwiękiem - Stanisław Trzciński - 15 %

Zarażeni dźwiękiem

Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie i inżynieria jakości - Adam Hamrol - 15 %

Zarządzanie i inżynieria jakości

Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

Autor: Adam Hamrol
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalny...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przywództwo wyższego stopnia - Ken Blanchard - 15 %

Przywództwo wyższego stopnia

Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

Autor: Ken Blanchard
Nowe wydanie światowego bestsellera! Ponad 22 miliony sprzedanych egzemplarzy! 35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego sto...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie cenami - Outlet - Martin Fassnacht - 38 %

Zarządzanie cenami - Outlet

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu a...
OUTLET
98,52 zł 159,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania - Outlet

Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania - Outlet

Redaktor: Maria Cieślak
Proponujemy nowe, zmienione wydanie znanego od wielu lat podręcznika adresowanego do studentów szkól wyższych o profilu ekonomicznym, zarówno państwowych, jak i prywatnych, a t...
Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania - Outlet - Barbara Pawełek - 38 %

Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania - Outlet

Książka zawiera obszerny zbiór nowoczesnych metod prognozowania i ich twórczych zastosowań, wykorzystuje bogaty zestaw przykładów z polskiej gospodarki, ilustrujących istotę om...
OUTLET
55,14 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii - Enric Jardi - 15 %

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego niezbędnika o sposobach używania liter

Autor: Enric Jardi
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję. Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, j...
PRZEDSPRZEDAŻ
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania - Zbysław Dobrowolski - 15 %

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania

Zarządzanie w sferze publicznej

Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Techniki rozwiązań optymalizacyjnych - Roman Szarawara - 15 %

Techniki rozwiązań optymalizacyjnych

Przykłady zastosowań

Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów: Badania operacyjne, Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych, Informatyka w zarzadzaniu. Podręcznik b...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo - 15 %

Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo

O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko

Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumf...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - 15 %

Dekada polskiego e-commerce

Książka (twarda)
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka
Dekada polskiego e-commerce - 15 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gos...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ironia finansjalizacji - Wiesław Gumuła - 15 %

Ironia finansjalizacji

Przemiany świata społecznego w XXI wieku z perspektywy ekonomii i socjologii finansów

W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpowiada mi...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
StoryTalking - Mirosław Urban - 15 %

StoryTalking

Narracyjna supermoc lidera

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”M...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestowanie w wartość - Bruce C. N. Greenwald - 15 %

Inwestowanie w wartość

Od Grahama do Buffetta

Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.! W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydanie jest odpowiedzi...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak - 15 %

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołuj...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mind hacking - Marcin Cichocki - 15 %

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na str...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 227 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20