0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Naukowe PWN

Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice - Marzena Barańska - 15 %

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Am...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
New media in the marketing communication of enterprises in the international market - Małgorzata Bartosik-Purgat - 15 %

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Rise of City Cultures in the Central Europe - 15 %

The Rise of City Cultures in the Central Europe

Redaktor: Ewa Rewers
The emergence of cultural urban studies in the 21st century is a component of the global, intellectual landscape. In the historical perspective, there are studies on cultural urban studies in Engla...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20