0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Wojna jako usługa - Rolf Uesseler

Wojna jako usługa

Prywatne firmy wojskowe niszczą demokrację
Autor: Rolf Uesseler
Wydawca: Sic!
W ostatnich dziesięciu latach prywatny biznes wojenny stał się prężnie rozwijającą się branżą, która odnotowuje nie tylko ogromne zyski, ale też trwale zmienia światową politykę. Prywatne fi...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Władza - Outlet - John Scott - 40 %

Władza - Outlet

Autor: John Scott
Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Władza Johna Scotta podejmuje problematykę władzy społecznej, zwięźle prezentując zarówno klasyczne, jak i współczesne stanowiska w debatach toczących się wokół tego zagadnieni...
Książka (miękka)
OUTLET
15,60 zł 26,00 zł
Niedostępny
Władza - John Scott

Władza

Autor: John Scott
Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Władza Johna Scotta podejmuje problematykę władzy społecznej, zwięźle prezentując zarówno klasyczne, jak i współczesne stanowiska w debatach toczących się wokół tego zagadnieni...
Książka (miękka)
23,40 zł 26,00 zł
Niedostępny
Płynne czasy - Outlet - Zygmunt Bauman - 40 %

Płynne czasy - Outlet

Życie w epoce niepewności
Redakcja: Mariusz Kulan
Wydawca: Sic!
Przenikliwa i gorzka wiwisekcja warunków ludzkiej egzystencji w epoce zglobalizowanego kapitalizmu. Autor podejmuje zagadnienia „ludzkich odpadów” – szczególn...
Książka (miękka)
OUTLET
19,74 zł 32,90 zł
Niedostępny
Społeczeństwo konsumpcyjne - Jean Baudrillard

Społeczeństwo konsumpcyjne

Jego mity i struktury
Redakcja: Mariusz Kulan
Wydawca: Sic!
Konsumpcja stała się dla nas moralnością i na naszych oczach niszczy podstawy człowieczeństwa, to jest równowagę między mitem a logosem, którą utrzymywała myśl europejska od czas&oacu...
Książka (miękka)
31,41 zł 34,90 zł
Niedostępny
Rozwój - Anthony Payne

Rozwój

Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Anthony Payne i Nicola Phillips w książce pt. Rozwój podejmują niezwykle ważną problematykę badań nad rozwojem, która – jak zaznaczają autorzy - jest głęboko osadzona w długiej ...
Książka (miękka)
34,11 zł 37,90 zł
Niedostępny
Rynek - Outlet - Alan Aldridge - 40 %

Rynek - Outlet

Autor: Alan Aldridge
Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Odkąd Adam Smith powołał do życia ideę „niewidzialnej ręki rynku”, jej obrońcy uważają, że najkrótsza droga do społecznej spoistości, materialnego dobrobytu i żywotności politycz...
Książka (miękka)
OUTLET
15,60 zł 26,00 zł
Niedostępny
Rynek - Alan Aldridge

Rynek

Autor: Alan Aldridge
Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Odkąd Adam Smith powołał do życia ideę „niewidzialnej ręki rynku”, jej obrońcy uważają, że najkrótsza droga do społecznej spoistości, materialnego dobrobytu i żywotności politycz...
Książka (miękka)
23,40 zł 26,00 zł
Niedostępny
Wszystkiemu winien system - Rasma Karklins

Wszystkiemu winien system

Korupcja w krajach postkomunistycznych
Wydawca: Sic!
Kiedy nawiązuje się rozmowę z mieszkańcem któregoś z krajów postkomunistycznych, schodzi ona niezmiennie na temat korupcji – nadużywania władzy do celów prywatnych. Ludzi...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Kapitalizm - Geoffrey Ingham

Kapitalizm

Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Książka Geoffreya Inghama jest dobrym wprowadzeniem w najważniejsze zagadnienia kapitalizmu. Rozpoczyna się od analizy klasycznych teorii kapitalizmu, które można znaleźć w pracach Adama Smi...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Konsumpcja - Outlet - Alan Aldridge - 40 %

Konsumpcja - Outlet

Autor: Alan Aldridge
Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Seria prezentuje kluczowe pojęcia nauk społecznych, używane m.in. w socjologii, politologii, stosunkach międzynarodowych, ekonomii, dziennikarstwie, kulturoznawstwie. Składa się na nią dwadzieścia ...
Książka (miękka)
OUTLET
20,94 zł 34,90 zł
Niedostępny
Konsumpcja - Alan Aldridge

Konsumpcja

Autor: Alan Aldridge
Wydawca: Sic!
Seria: Key Concepts
Seria prezentuje kluczowe pojęcia nauk społecznych, używane m.in. w socjologii, politologii, stosunkach międzynarodowych, ekonomii, dziennikarstwie, kulturoznawstwie. Składa się na nią dwadzieścia ...
Książka (miękka)
31,41 zł 34,90 zł
Niedostępny
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20