Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społeczn...
Książka ta omawia definicje coachingu i jego różne modele w odniesieniu do rozmaitych typów zespołów w organizacjach biznesowych. Obejmuje szeroki zakres zagadnień szkoleniowyc...
Drugi tom przełomowego dzieła o historii nowoczesnego państwa.Michael Lind w „New York Timesie” opisał pierwszy tom Historii ładu politycznego Francisa Fukuyamy jako „ważne ...
Któż z nas nie chciałby być zdrowszy i szczuplejszy, a przez to szczęśliwszy? Każdy, kto sięgnie po te niezwykłą książkę, ma szanse spełnić te marzenia. Autorka, znana na całym świecie diete...
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej auto...
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikow...
Profesjonalne zalecenia zawodowej tenisistki Wypróbowane rady pozwalające osiągnąć przewagę nad przeciwnikiem Pomocne wskazówki dotyczące serwisu, pracy nóg i wybor...