Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firm...
Wszystko jest proste, gdy masz dobry pomysłKiedy pracodawca bierze do ręki twoje CV, masz około ośmiu sekund, aby zrobić na nim wrażenie. Zwycięskie CV pomoże ci uzyskać ten efekt. Bez ...
Sięgnij po tę książkę, jeśli twoje życie zawodowe nie wygląda tak, jak byś chciał.Istnieje wiele sposobów na zmianę kierunku rozwoju kariery, ale mentoring wydaje się jednym z na...
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społeczn...
Autorzy proponują prosty system 5 elementów sukcesu, zainspirowany kreatywnymi metodami Edisona. Zaprezentowana w stylu „krok po kroku” książka zapewnia narzędzia i strategie jak...
W tej błyskotliwej i niezwykle aktualnej książce, Friedman prezentuje oryginalne i prowokujące spojrzenie na dwa największe wyzwania stojące dziś przed Ameryką: utraty narodowego celu po 11 wrześni...
Świat biznesu pełen jest samców alfa, urodzonych szefów tworzących wizerunek i sukces swojej firmy, nierzadko jednak kosztem pracowników. Książka wybitnych znawców temat...
Książka ta omawia definicje coachingu i jego różne modele w odniesieniu do rozmaitych typów zespołów w organizacjach biznesowych. Obejmuje szeroki zakres zagadnień szkoleniowyc...
Lee Iacocca, znany self-made-man, którego wielu Amerykanów chętnie widziałoby w roli kandydata na prezydenta, ocalił Chryslera przed finansową ruiną, stworzył i opracował koncepcje mi...
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.Emocjonomika uczy postrzegać emocje w ...
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej auto...
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikow...
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowy...
Wszystko jest proste, gdy masz dobry pomysłKsiążki poświęcone rozmowom kwalifikacyjnym są najczęściej pisane schematycznie i naszpikowane radami typu: „Nie przychodź się na rozmow...
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy &...