W niniejszym, czwartym tomie serii autor prezentuje studium przypadku jako atrakcyjną, użyteczną i skuteczną metodę szkoleniową, umożliwiającą rozwijanie umiejętności, pogłębianie wiedzy i kształto...
Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić?Wyczerpały się Twoje pomysły, jak skłonić bliską...
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by...
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostko...
W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, orygin...
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie – mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm świa...
Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych m...
Coaching to stosunkowo nowa profesja, z którą wiąże się wiele pytań. Na wszystkie istotne odpowiada w swojej książce Jane Rogers. Autorka przedstawia podstawowe zasady coachingu. Opis uzupeł...
Bez względu na to, czy zarządzasz międzynarodową korporacją, czy też jesteś szefową małej firmy, możesz odnieść sukces dzięki świadomemu działaniu. To, kim i jaka jesteś, zależy tylko od ciebie. Sz...
Obowiązkowa pozycja dla nowoczesnej kobiety biznesu!!! Autorka przekonuje, że kobiety nie powinny powielać męskich mechanizmów działania, lecz wypracować własną drogę. Zachęca, by po kobiece...
„Etnografia organizacji” przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji, stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Książka jest świadectwem przemia...
Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki, zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka, a przez to także firm. Pozwala łączyć dobro jednostki z dobrem firmy. Jest to f...
Książka Anne Scoular to rzetelne wprowadzenie w tajniki skutecznego coachingu biznesowego. Autorka, światowy ekspert uznany między innymi przez "Harvard Business Review", pokazuje, jak os...
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania – strategiczną kartę wyników – zastosować z sukcesem we wsp&...