0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Edu-Libri

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Targi w gospodarce rynkowej - 19 %

Targi w gospodarce rynkowej

Redaktor: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategic...
39,69 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym - 53 %

Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

Wydawca: Edu-Libri
W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją obowiązku posiadania krajowej metodyki w tym zakresie, spoczywają...
23,69 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - 53 %

Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu

Redaktor: Anna Kosieradzka
Wydawca: Edu-Libri
Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmaty...
23,69 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing terytorialny - 60 %

Marketing terytorialny

Nowe obszary i narzędzia

Redaktor: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generow...
20,89 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Targi w gospodarce rynkowej - Outlet

Targi w gospodarce rynkowej - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Targi w gospodarce rynkowej - Outlet

Targi w gospodarce rynkowej - Outlet

Redaktor: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategic...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - Outlet

Metody i techniki pobudzania kreat...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - Outlet

Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - Outlet

Redaktor: Anna Kosieradzka
Wydawca: Edu-Libri
Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmaty...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20