0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Grafomania

Grafomania

eBook (pdf)
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka
Grafomania

Grafomania

Redaktor: Jan ZającMaciej Tramer
Teksty wchodzące w skład tomu Grafomania są efektem rocznej pracy, namysłu i rozmów studentów, doktorantów i pracowników naukowych związanych ze Studenckim Kołem Naukowy...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncepcje teoretyczne rozwoju regionalnego - Alicja Szajnowska-Wysocka

Koncepcje teoretyczne rozwoju regionalnego

Monografia poświęcona jest kwestiom rozwoju regionalnego w ujęciu teoretycznym. Porządkuje zakres terminologiczny pojęcia rozwoju oraz naświetla metody jego badania. Praca rozważa wpływ globalizacj...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Miejskość i duch innowacyjności

Miejskość i duch innowacyjności

Książka Miejskość i duch innowacyjności zawiera autorskie artykuły analizujące współczesne zjawiska społeczne, kulturowe i gospodarcze związane z miastem i szeroko rozumianą innowacyjnością....
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ochrona prawa do wizerunku - Piotr Ślęzak

Ochrona prawa do wizerunku

Publikacja poświęcona jest niektórym aspektom wykonywania oraz ochrony prawa do wizerunku. Do zajęcia się tą problematyką skłoniły autora dwie okoliczności. Po pierwsze, ochronie prawa do wi...
Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MŚP - Joachim Foltys

Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MŚP

Scenariusz aplikacyjny

Przedsiębiorstwa małe, średnie oraz mikro, tworzące sektor MŚP, są bardzo dynamicznie rozwijającymi się firmami i mają coraz większe znaczenie dla poszczególnych państw (generowanie stanowis...
13,23 zł 14,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji - Piotr Ślęzak

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustaw...
Satysfakcja z pracy i wydajność pracowników - Mateusz Paliga

Satysfakcja z pracy i wydajność pracowników

Relacja (nie)oczekiwana

W niniejszym opracowaniu podjęty został temat satysfakcji z pracy i wydajności pracy. W sposób kompleksowy przedstawiono wiodące perspektywy, teorie i modele opisywanych zjawisk, analizowane...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uwarunkowania rozwoju turystyki postindustrialnej w przestrzeni Górnośląskiego Związku Metropolitalnego - Marzena Lamparska

Uwarunkowania rozwoju turystyki postindustrialnej w przestrzeni Górnośląskiego Związku Metropolitalnego

Niniejsza praca koncentruje się na ewidencji, kategoryzacji i waloryzacji zabytków techniki związanych z górnictwem węgla kamiennego znajdujących się na obszarze Górnośląskiego...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane zagadnienia prawa do firmy - Piotr Ślęzak

Wybrane zagadnienia prawa do firmy

Książka zawiera podstawowe informacje dotyczące prawa do firmy. Autor przedstawia znaczenie słowa „firma” w języku prawnym i prawniczym. Wypowiada się w spornej kwestii charakteru prawa...
Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20