0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 218 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
10 zasad dowożenia projektów nierealnych - Marcin Dąbrowski - 33 %

10 zasad dowożenia projektów nierealnych

Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach i...
Wydawca: one press
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzićPublikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia...
Książka (miękka)
39,81 zł 59,00 zł
Do koszyka
AI w biznesie Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji - Mirosław Skwarek - 33 %

AI w biznesie Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji

Wydawca: one press
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest!Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym,...
Książka (miękka)
45,20 zł 67,00 zł
Do koszyka
Analiza biznesowa - Jarosław Żeliński - 33 %

Analiza biznesowa

Praktyczne modelowanie organizacji
Wydawca: one press
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanieAnaliza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klie...
Książka (miękka)
33,66 zł 49,90 zł
Do koszyka
Analiza techniczna w praktyce. - Krzysztof Kochan - 33 %

Analiza techniczna w praktyce.

ErgoTrader, czyli zero psychologii
Wydawca: one press
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo skomplikowany - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia. Z roku na rok rośnie liczba instrumentów bę...
Książka (miękka)
80,29 zł 119,00 zł
Do koszyka
Art branding 2 - Igor Gałązkiewicz - 33 %

Art branding 2

Wydawca: one press
Światło na sztukę!Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Cel...
Książka (miękka)
73,54 zł 109,00 zł
Do koszyka
Autentyczność przyciąga. - Anna Piwowarska - 33 %

Autentyczność przyciąga.

Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym prz...
Wydawca: one press
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. ...
Książka (miękka)
30,29 zł 44,90 zł
Do koszyka
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 33 %

Autocoaching dla każdego

Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
Wydawca: one press
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiemCoaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psycho...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
33,66 zł 49,90 zł
Do koszyka
Banki spółdzielcze a deponenci - Łukasz Kozłowski - 12 %

Banki spółdzielcze a deponenci

Wydawca: Poltext
Banki spółdzielcze stanowią najliczniejszą grupę podmiotów sektora bankowego w Polsce. Przy kilkudziesięciu funkcjonujących bankach komercyjnych liczba ponad 550 banków sp&oacu...
Książka (miękka)
52,69 zł 59,90 zł
Do koszyka
Bankowość emocjonalna

Bankowość emocjonalna

Wydawca: Poltext
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
59,38 zł 64,90 zł
Do koszyka
Bankowość Instytucje operacje zarządzanie - Małgorzata Iwanicz-Drozdowska

Bankowość Instytucje operacje zarządzanie

Wydawca: Poltext
W ostatnich latach gospodarka światowa pozostaje pod wpływem globalnego kryzysu finansowego, który zapoczątkowany został nieprawidłowościami w działalności banków. Wywołał on konieczn...
Książka (miękka)
45,65 zł 49,90 zł
Do koszyka
Bankowość instytucje, operacje, zarządzanie - Małgorzata Iwanicz-Drozdowska - 13 %

Bankowość instytucje, operacje, zarządzanie

Wydawca: Poltext
W podręczniku przedstawione zostały podstawowe zasady i uwarunkowania funkcjonowania systemu bankowego w powiązaniu ze zmianami i wyzwaniami wywołanymi przez trwający od 2007 roku kryzys finansowy....
Książka (miękka)
47,78 zł 54,90 zł
Do koszyka
Bezpieczeństwo ekonomiczne Polityka finanse i innowacje

Bezpieczeństwo ekonomiczne Polityka finanse i innowacje

Wydawca: Poltext
Książka zainteresuje czytelników, których zainteresowania dotyczą roli państwa w kształtowaniu bezpieczeństwa ekonomicznego oraz wpływu postępu technologicznego i innowacji na rozw&oa...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
68,52 zł 74,90 zł
Do koszyka
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz - 33 %

Biblia content marketingu

Wydawca: one press
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszuk...
Książka (miękka)
33,66 zł 49,90 zł
Do koszyka
Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz - 33 %

Biblia copywritingu

Wydawca: one press
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim...
Książka (miękka)
33,66 zł 49,90 zł
Do koszyka
Biblia e-biznesu 3.0 - 33 %

Biblia e-biznesu 3.0

Redakcja: Maciej Dutko
Wydawca: one press
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 &n...
Książka (twarda)
114,02 zł 169,00 zł
Do koszyka
Biblia handlowca - Jeffrey Gitomer - 33 %

Biblia handlowca

Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Wydawca: one press
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli...
Książka (twarda)
60,05 zł 89,00 zł
Do koszyka
Biblia webwritingu Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo? - Dariusz Puzyrkiewicz - 33 %

Biblia webwritingu Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?

Wydawca: one press
Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI!Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskoń...
Książka (miękka)
37,04 zł 54,90 zł
Do koszyka
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami - Katarzyna Trawińska - 33 %

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

Wydawca: one press
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partneró...
Książka (twarda)
33,66 zł 49,90 zł
Do koszyka
Biznesplan w 10 krokach - Skrzypek Jerzy T. - 12 %

Biznesplan w 10 krokach

Przewodnik od pomysłu do wdrożenia
Wydawca: Poltext
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytel...
Książka (miękka)
39,50 zł 44,90 zł
Do koszyka
Budowanie zaangażowania w zespołach. - Tomasz Sędzimir - 33 %

Budowanie zaangażowania w zespołach.

Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
Wydawca: one press
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego...
Książka (miękka)
45,20 zł 67,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 218 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20