Wybór tekstów znanych autorek i autorów z dziedziny interdyscyplinarnych gender studies, z mistrzynią światowego feminizmu Judith Buttler na czele.Antologia składa ...
Zachodzące zmiany społeczno-kulturowe w sposób najbardziej wyraźny odbijają się zwykle na młodych ludziach. Witold Wrzesień, poznański socjolog, w swojej najnowszej książce wyróżnia i...
Praca Beaty Marii Nowak stanowi bez wątpienia znakomity przykład publikacji, która - zachowując wysoki poziom naukowy - jest i oryginalna i uniwersalna oraz zrozumiała nie tylko dla specjali...
Trzy fakty naznaczają los każdego faceta:urodził się, kiedyś umrze i któregoś dnia z pewnością będzie chciał kupić szybki motocykl.Kiedy mężczyzna robi się zrzędliwy, cyniczny i ...
Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania...
Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycz...
W najnowszej książce wydanej w ramach serii poradników adresowanych do działów HR autor przedstawia najlepsze i sprawdzone sposoby na znalezienie pracowników myślących innowacy...
Książka poświęcona jest charakterystyce procesów automatycznych/kontrolowanych oraz stanów refleksyjności/bezrefleksyjności. Kategorie te wykorzystano do interpretacji mechanizm&oacut...
Badania antropologiczne "Wybory życiowe młodych Polek" - ukazujące różnorodność znaczeń nadawanych przez kobiety ich własnym wyborom - wpisały się w dyskurs społeczny wokół ...
Doskonała w literaturze przedmiotu synteza wiedzy na temat mechanizmów prowokacji odnosząca się nie tylko do praktyki politycznej, ale również do sfery życia codziennego, także intymn...
Szukasz nowych sposobów modelowania zachowania małego dziecka?Lynn Cousins, doświadczony nauczyciel i dyrektor szkoły specjalizujący się w pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym sp...
„W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więc...