0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
„Tylko ziemia się nie zmienia” Wyobrażenia geopolityczne w polskiej muzyce popularnej po 1989 roku - Jarosław Macała

„Tylko ziemia się nie zmienia” Wyobrażenia geopolityczne w polskiej muzyce popularnej po 1989 roku

Wydawca: FNCE
Zdjęcie - Jarosław Macała, historyk i politolog. Profesor uczelni w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Zielonogórskiego. Autor ponad 130 publikacji naukowych. Zaintereso...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Aktualne problemy badawcze 2. Obrzar nauk społeczno humanistycznych - Uniwesytet Warmińsko- Mazurski

Aktualne problemy badawcze 2. Obrzar nauk społeczno humanistycznych

Wydawca: FNCE
Monografia jest zbiorem artykułów przygotowanych przez Uczestników 50. Międzynarodowego Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie „Seminarium Obrazowania Studenckiej Myśli Nau...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995–2015 - Anna Stoppel

Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995–2015

Autor: Anna Stoppel
Wydawca: FNCE
Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wybor...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20