Publikacja będzie przydatnym narzędziem diagnostycznym przy badaniu artykulacji przede wszystkim dzieci pięcioletnich, ale także starszych, młodzieży i dorosłych, jeśli z jakiegoś powodu ich wymowa...
Bajki zebrane w tym zbiorze mają za zadanie pomóc dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w opanowaniu poprawnego mówienia, szczególnie wypowiadania głosek s–sz, c–cz, z&n...
Zestaw zróżnicowanych pod względem formy ćwiczeń oddechowych i artykulacyjnych dla dzieci w wieku od czterech do siedmiu lat. Ćwiczenia zostały opracowane tak, aby mogli z nich korzystać nie...
„Co się dubluje? Czego brakuje?” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która ma na celu uatrakcyjnić ćwiczenia artykulacyjne. W zestawie znajdują się łącznie 152 karty, dzięki kt&oac...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. a 6. rokiem życia. Jest jedną z głosek, która najczęściej ulega zniekształceniom. Istnieje wiele spos...
Książka „Czy tu, czy tam – czytam!” zawiera 20 testów kształcących umiejętność czytania ze zrozumieniem. Wszystkie testy mają taką samą konstrukcję. Składają się z tekstu, ...
Ćwiczenia zawarte w tej publikacji są przeznaczone dla dzieci, które opanowały już technikę czytania i pisania, ale mają trudności z budowaniem systemu językowego. Z książki mogą korzystać r...
Druga część „Ćwiczeń językowych” została przygotowana z myślą o dzieciach, które opanowały już technikę czytania i pisania, ale mają trudności z budowaniem systemu językowego. Ma...
Ćwiczenia kształtują umiejętność pisania zdaniami. Zadania trudne przeplatane są ćwiczeniami relaksującymi, takimi jak: labirynty, kolorowanie, rysowanie, krzyżówki.
Publikacja „Ćwiczenia słownikowe – związki frazeologiczne, synonimy i antonimy” przeznaczona jest do pracy z dziećmi z niedosłuchem, a także jako pomoc w terapii pacjentów ...
Publikacja zawiera zestaw wierszy oraz ćwiczeń dowykorzystania podczas terapii dysleksji i dysortografii dla uczniów klas IV–VI. Przedstawiony materiał ortograficzny nie tylko pomaga d...
W każdej części książki znajduje się 15 diagramów. Rozwiązując je, uczeń utrwala znajomość pisowni wyrazów z trudnością ortograficzną (ó, ż, rz, h), ćwiczy percepcję wzrokową i...
Problem funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną, jak się nam wydawało, został szeroko i w sposób kompetentny opisany w literaturze psychologicznej, pedagogicznej oraz ...
Dziennik został przygotowany w celu dokumentacji grupowych zajęć logopedycznych. Zawiera między innymi: tygodniowy rozkład zajęć, rejestr osób w poszczególnych grupach, rejestr obecno...
„Dziennik pracy logopedy” jest zgodny z:• Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszko...
Dziennik zajęć logopedy został opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. Jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole i zawiera tak...
„Dziennik zajęć logopedycznych” jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole lub w przedszkolu i zawiera takie elementy, jak:– krótkie omówienie zadań l...
W książce znajdują się zadania nie tylko stanowiące doskonałą zabawę, ale także rozwijające spostrzegawczość, pamięć wzrokową, poszerzające zasób słownictwa czy utrwalające poprawną pisownię...
Zestaw ćwiczeń Główka pracuje przeznaczony jest do pracy z osobami dorosłymi. Jego cel to stymulowanie funkcji językowych oraz trening prokognitywny pacjentów z afazją, zespołami otęp...