0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20