Publikacja obejmuje ćwiczenia dotyczące odmiany czasownika przez osoby, liczbę, czas oraz rodzaj. Materiał podzielony został na trzy grupy. Są to: karty z obrazkami ilustrującymi odmianę przez czas...
Prezentowana publikacja obejmuje ćwiczenia dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Jeśli dziecko opanowało umiejętność posługiwania się wyrazami dwusylabowymi, złożonymi z sylab otwartych ora...
Prezentowana publikacja obejmuje ćwiczenia dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Jeśli dziecko opanowało umiejętność posługiwania się wyrazami prostymi dwu- i trzysylabowymi niezawierającym...
Publikacja przeznaczona jest dla małych dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, do pracy w gabinecie logopedycznym lub do samodzielnej pracy z dorosłymi w domu. Pomoc może być wykorzystana także ...
Prezentowana publikacja obejmuje materiał z ćwiczeniami dotyczącymi odmiany rzeczownika oraz określania, nazywania stosunków przestrzennych, typu: „w”, „za”, „p...
Prezentowana publikacja zawiera ćwiczenia dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Pierwsza część Lubię mówić to materiał obejmujący wyrazy dwusylabowe złożone z sylab otwartych (typu &...
Proponowana pomoc zawiera 36 kolorowych kart i 3 czarno-białe z podpisami. Na każdej karcie znajdują się 4 zdjęcia ilustrujące daną czynność przedstawioną w różnych kontekstach sytuacyjnych ...
Strategie uczenia dzieci o zaburzonym rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu, ciągle ewoluują, ale tych najbardziej efektywnych jest cały czas bardzo mało. Wśród nich są te, które wykorzy...
„Emocje i gesty” są drugą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". W publikacji wykorzystano kilkadziesiąt zdjęć osób wyrażających w różny sposób podsta...
„Mówienie i myślenie” jest trzecią częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych”. Publikacja służy nauce zrozumienia zasad rządzących komunikacją międzyludzką oraz doskona...
„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na ...