0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia - Agnieszka Szymańska

Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich...
34,02 zł 37,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów - Agnieszka Hess

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

Metodologia międzynarodowych badań porównawczych

Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etniczn...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - Katarzyna Gajlewicz-Korab

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach - Alicja Jaskiernia

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Wydawca: Aspra
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność m...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Publiczność mediów w epoce cyfrowej - Alicja Jaskiernia

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Ważnym aspektem współczesnych badań med...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20