0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Europa dziennikarzy Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych - Agnieszka Szymańska - 12 %

Europa dziennikarzy Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych

Unia Europejska znajduje się dziś na rozdrożu. W wielu kwestiach potrzebna jest, jak się zdaje, zmiana sposobu myślenia o europejskiej wspólnocie, a także jej przebudowa. W związku z rozwoje...
Książka (miękka)
35,11 zł 39,90 zł
Niedostępny
Medialne fiasko zjednoczenia? - Agnieszka Szymańska

Medialne fiasko zjednoczenia?

Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na...
W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich...
Książka (miękka)
35,43 zł 37,80 zł
Do koszyka
Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia - Agnieszka Szymańska

Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich...
eBook (pdf)
34,02 zł 37,80 zł
Do koszyka
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów - Agnieszka Hess - 12 %

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etniczn...
Książka (miękka)
35,11 zł 39,90 zł
Niedostępny
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów - Agnieszka Hess

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

Metodologia międzynarodowych badań porównawczych
Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etniczn...
eBook (pdf)
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka
Opcja czy osoba - Michał Bukowski - 12 %

Opcja czy osoba

Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorząd...
Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wyb...
Książka (miękka)
30,49 zł 34,65 zł
Niedostępny
Opcja czy osoba. Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych - Agnieszka Hess

Opcja czy osoba. Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych

Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wyb...
eBook (pdf)
31,19 zł 34,65 zł
Do koszyka
Pomost medialny - Agnieszka Hess - 12 %

Pomost medialny

Rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej n...
Książka systematyzuje wyniki badań empirycznych oraz rozważań teoretycznych podejmowanych przez obie autorki, dotyczących roli mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie...
Książka (miękka)
27,71 zł 31,49 zł
Niedostępny
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20