Książka jest kierowana do programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. W pubilkacji oprócz przedstawienia czym jest OpenCL znajdują się też przykłady spos...
Techniki testowania statycznego to zestaw narzędzi służący do sprawdzania ręcznie lub za pomocą analizy automatycznej kodu lub innych artefaktów procesu wytwórczego ( dukumentacja, wy...
Rozdziały 9-10 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 9. KolekcjeRozdział 10. Przetwarzanie strumieniowe. ...
Rozdziały 7-8 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko.Rozdział 7. Lambda-wyrażeniaRozdział 8. Proste narzędzia.
Część 1 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację...
Część 6 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację...
Rozdziały 1-2 z publikacji pt. "Java. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 1. KlasyRozdział 2. Ponowne wykorzystanie klas.
Rozdział 5 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publika...
Książka porządkuje duży obszar zagadnień związanych z zarządzaniem poprzez controlling procesów. Mnogość zagadnień zawartych w tych obszarach (controlling i podejście procesowe) może powodow...
Rozdziały 13-14 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 13. Dynamiczna JavaRozdział 14. Lokalizacja i inter...
Część 7 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację...
Część 2 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację...
Rozdziały 5-6 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 5. Typy i metody sparametryzowane (generics)Rozdział...
Część 3 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację...
Rozdziały 3-4 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 3. WyjątkiRozdział 4. Interfejsy i klasy wewnętrzne....
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloper&oa...
Planując projekt informatyczny najważniejszym pytaniem jest „co i na kiedy jesteśmy w stanie dostarczyć”. W tym celu musimy jasno określić czas potrzebny na wykonanie wszystkich zadań w...
Część 4 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację...
Rozdziały 11-12 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko.Rozdział 11. Wejście-wyjścieRozdział 12. Programowanie wsp&o...