0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Złamana lojalność

(Miękka ze skrzydełkami)

Camorra Chronicles #1

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Złamana lojalność

Wejdź do brutalnego i bezwzględnego świata mafii i poznaj Fabiano, który od dziecka przygotowany był do objęcia roli consigliere w kręgach chicagowskiej mafii. Jednak los chciał inaczej, gdyż jako dziecko młody Fabiano został skazany na śmierć. Chłopak wbrew wszystkiemu przeżył. Po dramatycznych wydarzeniach delikatny chłopiec odszedł na zawsze, a jego miejsce zajął bezwzględny gangster, który pewnego dnia spotyka piękną kobietę o imieniu Leona. Czy mafioso zaryzykuje wszystko dla kobiety i odejdzie z ukochanej Camorry?

  • Kategorie:
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura piękna
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura społeczno-obyczajowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381784405
  • EAN: 9788381784405
  • Liczba stron: 360
  • Wymiary: 14.0x20.5cm
  • Waga: 0.38kg
  • Tytuł oryginalny: Twisted Loyalties
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

27,38 zł 41,90 zł
Do koszyka

Złamana Tom 1

Savannah Miller, córka burmistrza Nowego Jorku, zostaje porwana. Dzień po jej dwudziestych siódmych urodzinach ktoś łapie ją, nakłada na głowę worek i zabiera od wszystkiego, co do tej pory znała.Jej dalsze życie s...
266,59 zł
Do koszyka

Wpływ jakości usług bankowych na lojalność klientów

Przyjmując relacyjne podejście oparte na klientach, banki islamskie, podobnie jak wszystkie firmy usługowe, dążą do zagwarantowania i poprawy satysfakcji poprzez doskonalenie jakości obsługi, aby zatrzymać obecnych klientów, przyciągnąć ich. Nowy poten...
182,59 zł
Do koszyka

Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rozwój lojalności wobec marki wśród klientów jest niezbędny, aby przyciągnąć ich ciągłe intencje zakupowe i zachowania dotyczące produktów i usług firmy. Celem tego badania jest zbadanie, w jaki sposób...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może r&...
18,07 zł 26,00 zł
Do koszyka

Złamana symetria

Roger Caillois pisał w komentarzach do swojej Sztuki poetyckiej, że poetą zostaje się, czytając innych poetów. Ale później poeta wyzwala się „od tych wpływów i wyrabia sobie własny styl, który z kolei wywiera wpływ na ...
41,28 zł 49,99 zł
Do koszyka

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!