0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Zasada marchewki - Outlet

(Miękka ze skrzydełkami)

Doceniaj i motywuj

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zasada marchewki - Outlet

Jak najwybitniejsi menedżerowie wykorzystują docenianie, by kreować większe zaangażowanie, zatrzymywać utalentowanych ludzi i zwiększać efektywność.

Przedstawiając wyniki jednego z najszerzej zakrojonych badań, jakie kiedykolwiek zostały podjęte, książka Zasada marchewki udowadnia, że najważniejszą cechą osiągającego sukcesy menedżera jest umiejętność częstego i efektywnego doceniania pracowników. Wykorzystując wyniki niezależnie przeprowadzonych przez HealthStream Research badań, które w okresie 10 lat objęły 200 tys. ludzi i dokonując ich analizy, autorzy bestsellerów i eksperci przywództwa Adrian Gostick i Chester Elton udowadniają, że w sytuacji, gdy menedżerowie w konstruktywny sposób chwalą i nagradzają pracowników i wpływają w ten sposób na ich wyższą efektywność, organizacje osiągają znacznie lepsze rezultaty. Liderzy ci nie zarządzają przy pomocy kija, lecz marchewki i dzięki temu osiągają:
• Wyższą wydajność
• Większe zaangażowanie
• Niższą fluktuację

Przy pomocy studiów przypadku dotyczących takich organizacji jak Disney, DHL, KPMG i Pepsi Bottling Company autorzy pokazują, że właściwą metodą stosowania doceniania jest połączenie go z czterema kluczowymi cechami efektywnego lidera. Gostick i Elton przeprowadzają czytelnika przez wszystkie etapy wykorzystania tych prostych w użyciu, lecz jednocześnie niezwykle skutecznych metod stosowanych przez wybitnych menedżerów, których można się łatwo nauczyć i które dają natychmiastowe rezultaty.
Na docenienie pracownika nie potrzeba wiele czasu i pieniędzy. Wykorzystanie przedstawionych zasad sprawi, że osiągniesz sukces jako lider, a twój zespół wejdzie na nowy, wyższy poziom efektywności.

Adrian Gostick jest autorem książek uznanych za bestsellery przez „New York Timesa” i wiceprezesem The Carrot Culture Group, oddziału O.C. Tanner Company, który zajmuje się doradztwem i szkoleniami. Takie jego książki jak The 24-Carrot Manager i The Levity Effect sprzedawane są w ponad 50 krajach świata.
Chester Elton jest współautorem bestsellerów z serii Marchewki, wykładowcą motywowania i autorytetem w dziedzinie światowych trendów dotyczących kultury organizacyjnej. W O.C. Tanner Company jest konsultantem najwyższego szczebla; pracuje z wieloma firmami z listy Fortune 100

Książka łatwa w odbiorze... Zawiera dane potwierdzające silną korelację między docenianiem, a poziomem zwrotu z zainwestowanego kapitału.
- "The Wall Street Journal”
Fascynująca lektura. Firmy, które doceniają najlepszych są bardziej zyskowne niż te, które tego nie robią… Pełna kreatywnych pomysłów dotyczących nagradzania pracowników.
- „Fortune”
Gostick i Elton są niekwestionowanymi liderami w dziedzinie motywowania i doceniania pracowników.
- John Mullen, dyrektor biura zarządu DHL Express
Zarządzanie przez marchewkę jest lekturą obowiązkową dla tych wszystkich, którzy chcą zwiększyć efektywność organizacji dzięki zaangażowanym pracownikom.
- Ron Nelson, prezes Avis Budget Group, Inc.
Prawdziwy lider wie, dlaczego i kiedy doceniać pracowników. Wykorzystujemy efektywnie tę zasadę zarówno wewnątrz firmy jak i w naszej działalności międzynarodowej.
- Stephen R. Covey, autor bestsellera 7 nawyków skutecznego działania

Zarządzanie przez marchewkę powinno być lekturą obowiązkową dla każdego prezesa i osób, które chcą nim zostać, dla każdego obecnego i przyszłego menedżera, dla każdego studenta szkół biznesu na całym świecie i każdego trenera koszykówki. Jest to podstawowa pozycja dotycząca doceniania, ucząca nie tylko dlaczego doceniać, ale i szczegółowo pokazująca jak to robić efektywnie.
- Scott O’Neil, prezes Madison Square Garden

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788361732334
  • EAN: 9788361732334
  • Liczba stron: 264
  • Wymiary: 14.0x21.5cm
  • Waga: 0.34kg
  • Tytuł oryginalny: The Carrot Principle
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!