0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

(Twarda)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

podejścia do pomiaru wartości klienta,

zarządzania wiedzą o kliencie,

tworzenia wartości dla klienta,

społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,

budowy wartości klienta w marketingu relacji.

  • Redakcja: Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375610581
  • EAN: 9788375610581
  • Liczba stron: 568
  • Wymiary: 16.8x24.4cm
  • Waga: 1.07kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

39,03 zł 40,00 zł
Do koszyka

Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya Strategie, autokreacje, wizerunki

Monografia, której celem jest próba odpowiedzi na pytanie postawione w tytule, przedstawia nowe spojrzenie na kształtowanie literackiej autobiografii i wizerunku pisarza, stosowanie zabiegów autokreacyjnych oraz gier, które ...
60,74 zł 75,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym

Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw zagadnień jakościowych w zarządzaniu organizacją. Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dw&o...
320,64 zł
Do koszyka

Przedsiębiorczość i zarządzanie projektami

Przedsiębiorca to ktoś, kto podejmuje się przedsiębiorczego przedsięwzięcia, aby stworzyć coś nowego, co rozwiąże problem; własność małych firm i franczyza to także opcje dla przedsiębiorców. Przedsięwzięcie może mieć charakter zarobkowy lub nie, w zal...
24,33 zł 35,00 zł
Do koszyka

II Wojna Światowa Część 3 Jałta po 75 latach strategie sojuszników i wrogów

Książka z Cyklu „Jedynie Prawda Jest Ciekawa", zawiera zapis referatów wygłoszonych podczas Konferencji Historycznej pt.: „II Wojna Światowa - część 3. Jałta po 75 latach, strategie „sojuszników” i „wrog...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym za pomocą instrumentów pochodnych

Książka jest poświęcona zagadnieniu zarządzania ryzykiem operacyjnym, związanym z funkcjonowaniem każdej organizacji. Znaczenie tej kategorii ryzyka ostatnio istotnie wzrosło w związku z licznymi bankructwami instytucji i przedsiębiorstw towarzyszącymi...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

Najważniejsze zalety publikacji, które zdecydowały o tym, że zdobywa ona coraz szersze grono czytelników:- podjęcie zagadnień, które należą do codziennych problemów każdego przedsiębiorstwa oraz do najistotniejszych ob...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!