0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie instytucją kultury

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie instytucją kultury

Stan prawny: kwieciń 2015 r.

Niniejsza publikacja została przygotowana, aby pomóc Państwu w opracowaniu i wdrożeniu w instytucjach i organizacjach działających na obszarze kultury i sztuki, nowoczesnych systemów zarządzania aktywnością administracyjną i programową.

Dzięki tej książce będą Państwo mogli:
poznać zasady prawne funkcjonowania instytucji kultury – tworzenie, łączenie, przekazywania, podział, likwidacja IK, jak również działalność statutowa, forma prawna przekazania mienia przez organ założycielski itp.,
poznać zasady zatrudniania (powołanie, odwołanie, konkursy), i wynagradzania dyrektora IK, jego zastępców oraz głównego księgowego – przedstawiamy również zakres ich obowiązków i odpowiedzialności,
przygotować strategiczny plan rozwoju instytucji i organizacji zajmujących się kulturą i sztuką z podziałem na poszczególne etapy pracy nad strategią (zdefiniowanie misji i wizji IK, analiza SWOT, cele i mierniki, planowanie strategiczne, budżet strategiczny),
zarządzać zasobami ludzkimi,
przygotować plan finansowy instytucji kultury,
opracować budżet zadaniowy dla poszczególnych działań w podziale na przychody i koszty,
przygotować i zrealizować interesującą ofertę programową – zapewni to placówce frekwencję przez długi okres jej istnienia (formy aktywności zawarte w ofercie, etapy planowania oferty, grupa docelowa, sposoby planowania wydarzeń, program zajęć prezentowany w ofercie, konstruowanie budżetu oferty, wykorzystanie Internetu w prezentacji oferty)
zarządzać projektami (planowanie projektu i jego budżetu, problem jako źródło projektu, tworzenie celów projektu, określenie rezultatów i wskaźników realizacji projektu, opis grupy docelowej, analiza rozwiązań alternatywnych, harmonogram realizacji projektu, koordynacja projektu, personel w projekcie, zarządzanie informacją w projekcie, jego sprawozdawczość i monitoring, przedstawienie projektu do konkursu dotacyjnego, studium wykonalności projektu, umowa o dofinansowanie projektu, przekazywanie płatności, projekty partnerskie, )
poznać metody konstrukcji i realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych,
opracować formularze ewaluacyjne – omawiamy poszczególne etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych i rezultaty, które powstają w wyniku jej przeprowadzenia
zapewnić swojej instytucji dobrą kondycję finansową – pokazujemy jak pozyskać znaczące środki finansowe pochodzące z programów dotacyjnych i od sponsorów prywatnych
wybrać narzędzia promocji w Internecie odpowiednie do prowadzonej działalności.

Książka wyjaśnia m.in.:
jaką działalność inną niż kulturalna może prowadzić Instytucji kultury,
jak opracować zadania, podzadania i działania w ramach funkcji 9 do projektu budżetu na rok 2015 w układzie zadaniowym oraz ich mierniki,
jak zaplanować przychody i koszty w układzie zadaniowym,
jak pozyskać środki na działalność kulturalną od sponsorów,
jakie są zasady współpracy instytucji z innymi partnerami (współpraca z samorządowe, z organizacjami pozarządowymi, zarządzanie partycypacyjne),
jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków krajowych (dotacje podmiotowe, celowe, dotacje z pożytku publicznego – otwarty konkurs ofert, tryb uproszczony, programy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego),
jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków zagranicznych (Programy Operacyjne),
jak przygotować program imprezy okazjonalnej rozbudowanej o szereg wydarzeń towarzyszących,
jak przygotować wzorcową ofertę kulturalną,
jak wyznaczyć wskaźniki rezultatu projektu,
jak opracować budżet projektu,
jakie są etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych,
jak przygotować raport ewaluacyjny,
jak prowadzić działania promocyjne w Internecie.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Prawo
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788325575892
  • EAN: 9788325575892
  • Liczba stron: 354
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.63kg
  • Tytuł oryginalny: B
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka

Raport roczny jako źródło informacji o wynikach działalności instytucji finansowej

Książka przedstawia próbę szerszego spojrzenia na sprawozdawczość finansową banków, zakładów ubezpieczeń i zakładów reasekuracji oraz otwartych funduszy emerytalnych (OFE) „wychodząc poza" ich sprawozdania finanso...
27,04 zł 34,00 zł
Do koszyka

Kultura rocka 4 Muzyczny rok 1969

Stan badań na temat kultury rocka w polskim obszarze nauki jest jeszcze mało zaznaczony, jednak w ciągu kilkunastu ubiegłych lat można zauważyć wyraźną tendencję zwyżkową w tej dziedzinie. Na świecie, szczególnie w krajach anglosaskich, badania ...
32,87 zł 49,00 zł
Do koszyka

Mroczny Rycerz Gotham - szkice z kultury popularnej

Mroczny Rycerz Gotham to zbiór esejów, z których dowiecie się o genezie powstania ikony amerykańskiej popkultury – Batmana, a także o najważniejszych tekstach związanych z obszarem mitologii DC Comics. W książce zarówn...
60,96 zł 64,90 zł
Do koszyka

Krok w biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres rozszerzony

Podręcznik „Krok w biznes i zarządzanie 1” do zakresu rozszerzonego zawiera treści dotyczące kompetencji przedsiębiorczych, zarządzania projektami, gospodarki rynkowej i współpracy międzynarodowej. Umożliwia zachowanie takiego samego...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Kultura biznesu Normy i formy

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W now...
44,28 zł 48,00 zł
Do koszyka

Reprezentacje Zagłady w kulturze polskiej t. 2

Reprezentacje Zagłady w kulturze polskiej (1939-2019) śledzą artystyczne ekspresje Holokaustu w teatrze, filmie, muzeach, sztukach wizualnych oraz zjawiska z kręgu kultury popularnej. Stanowią kontynuację badań, które podjęliśmy kilkanaście lat ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!