0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie informacją na rynku globalnym (Miękka)

Teoria i praktyka

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
39,00 zł
35,67 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,33 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 200 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty4,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie9,99 zł
Kurier Poczta Polska10,99 zł
Paczkomaty InPost10,99 zł
Kurier15,99zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie12,99 zł
Kurier Poczta Polska13,99 zł
Kurier18,99 zł
Dodaj do schowka

Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych.

Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak:
• informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej,
• informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej,
• zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej,
• modele zarządzania informacją rynkową.

Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych – zwłaszcza uczelni technicznych – na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788325519193
  • EAN: 9788325519193
  • Liczba stron: 180
  • Wymiary: 16.3x23.6
  • Waga: 0.30kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Polecamy

Tab1

    Inni Klienci oglądali również

    50,00 zł
    Do koszyka

    Zarządzanie w nowej gospodarce Klasyka i nowoczesność

    Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewoluc...
    43,11 zł 52,00 zł
    Niedostępny

    Rynki finansowe i gospodarka w warunkach zmiennej koninktury

    Powiązania pomiędzy rynkami finansowymi i gospodarką stają się z biegiem lat coraz silniejsze. Pierwotnie rynki finansowe cechowała służebna rola względem gospodarki realnej.Ich głównym zadaniem była sprawniejsza obsługa procesów pł...
    45,00 zł 50,00 zł
    Do koszyka

    Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem

    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczn...
    41,65 zł 49,00 zł
    Do koszyka

    Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni

    Zarys problematyki zarządzania informacjąCyberprzestrzeń jako obszar zarządzania informacjąJednostka w społeczności wirtualnej jako podmiot zarządzania informacjąMetody i narzędzia zarządzania informacją w cyberprzestrzeniWykorz...
    36,00 zł 40,00 zł
    Do koszyka

    Zarządzanie procesami w administracji samorządowej

    Książka w interesujący sposób rozszerza wiedzę w zakresie nowoczesnego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, dostępną na polskim rynku wydawniczym. Jest ona skierowana zarówno do teoretyków jak i praktyków zarząd...
    49,50 zł 55,00 zł
    Do koszyka

    Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce

    Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie. Globalizacja rynkó...

    Recenzje

    Dodaj recenzję
    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
     
    Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
    Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.