0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

(Miękka)

Perspektywa marketingowa

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320824421
  • EAN: 9788320824421
  • Liczba stron: 424
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.69kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

52,88 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
30,39 zł 44,99 zł
Do koszyka

Pozytywne zachowanie

Wspieraj pozytywne zachowanie poprzez angażujące ćwiczenia! Dzieci często mają kłopoty z zachowaniem, a to dlatego, że brakuje im narzędzi, aby poradzić sobie z silnymi emocjami. Ta książka to zbiór kilkudziesięciu zadań, dzięki któ...
38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka

Rynek pracy w teoriach ekonomicznych

Książka traktuje o funkcjonowaniu rynku pracy z punktu widzenia prezentowanego w teoriach ekonomicznych. Skupiono się przede wszystkim na teoriach będących dorobkiem kierunku neoklasycznego i kierunku neokeynesowskiego, tworzących tzw. główny nu...
43,00 zł
Do koszyka

Przedsiębiorstwo na rynku finansowym

W publikacji przedstawiono realia prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka: Książka profesora Andrzeja Buszko jest cennym opracowaniem. Po ...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, kt&oacut...
25,79 zł 39,90 zł
Do koszyka

Kłamstwo i podstęp we współczesnym świecie

Kłamstwo i podstęp to od wieków zgrana i nierozłączna para. Politycy, dyplomaci i szpiedzy posługiwali się nimi od zawsze. Uciekanie się do kłamstwa i podstępu szczególnie elektryzuje, kiedy okłamują przywódcy, siebie nawzajem lub ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!