0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Yay Baer

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o „słodkich kociakach”. Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: „Jak mogę pomóc moim klientom?”. Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka Youtility pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny.
Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Bear, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiędzy firmami a klientami.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375566208
  • EAN: 9788375566208
  • Liczba stron: 212
  • Wymiary: 14.5x21.0cm
  • Waga: 0.28kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

28,11 zł 39,99 zł
Do koszyka

Z muchą na luzie ćwiczymy buzie, czyli zabawy logopedyczne dla dzieci

Podstawą poprawnej wymowy jest między innymi odpowiednia ruchomość narządów artykulacyjnych: warg, języka, podniebienia miękkiego i żuchwy. Warto ją z dzieckiem trenować, a nikt nie zachęci do tego lepiej niż Fefe! To wyjątkowa mucha! Gasi pożar...
25,98 zł 39,90 zł
Do koszyka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunekKimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależ...
22,58 zł 31,50 zł
Do koszyka

Nawiedzanie, czyli efekty Bartleby’ego

Nie ma zgody na Bartleby’ego. Na to, jaki on jest. Chcemy go zrozumieć, aby go zmienić, zatrudnić w naszych biznesach. Oswoić i dodać do listy przykładów. Do sensów, które znamy i produkujemy. Czy będą one dominujące czy kont...
31,98 zł 46,90 zł
Do koszyka

55, czyli Pamiętnik Wariatki

Uważajcie, czego sobie życzycie…Oto Monika, przez przyjaciółki nazywana „Wariatką”. Właściwie to sama nie za bardzo wie, dlaczego tak o niej mówią.? Najwyraźniej to, co w wielkim mieście nie budzi zdziwienia...
32,91 zł 52,90 zł
Do koszyka

Brzuch Alicji czyli kupa prawdy o trawieniu

W kupie siła! Przed Alicją stoi nietypowe zadanie – musi rozwiązać zagadkę i dowiedzieć się, jak działa ludzkie ciało. Okazuje się, że to nie takie proste, bo w trakcie śledztwa pojawia się coraz więcej pytań! Dlaczego w brzuchu burczy? Jak długi...
267,49 zł
Do koszyka

The impact of sensory marketing on the consumer

This book was written as part of a thesis. Humans have five senses: hearing, sight, taste, touch and smell. These senses influence our decisions and for several years sensory marketing has been used by retailers to help us make purchasing decisions. Th...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!