0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Naukowe PWN poleca

Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jakościowe metody badań społecznych - Dominika Maison - 15 %

Jakościowe metody badań społecznych

Podejście aplikacyjne

Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich pra...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia konsumenta - Dominika Maison - 15 %

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Europejscy poszukiwacze - Witold Wrzesień - 15 %

Europejscy poszukiwacze

Impresje na temat współczesnego pokolenia polskiej młodzieży

Seria: POGRANICZA
Zachodzące zmiany społeczno-kulturowe w sposób najbardziej wyraźny odbijają się zwykle na młodych ludziach. Witold Wrzesień, poznański socjolog, w swojej najnowszej książce wyróżnia i...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Krótka historia młodzieżowej subkulturowości - Witold Wrzesień - 15 %

Krótka historia młodzieżowej subkulturowości

Tematyka subkultur młodzieżowych, przynajmniej od momentu powstania kategorii młodzieży w połowie XX wieku, budziła zainteresowanie z jednej strony moralistów, pedagogów zafrasowanych...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polak w świecie finansów - Dominika Maison - 15 %

Polak w świecie finansów

O psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków.

„W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, ku...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20