0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Naukowe PWN poleca

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
O państwie wynegocjowanym - Jacek Hołówka - 15 %

O państwie wynegocjowanym

Jak najlepiej ustalić warunki społecznego współżycia? Jacek Hołówka w trzecim tomie swych „Dzienników” zajmuje się politycznymi teoriami, które nie opierają się na trwałych wzorcach, tylko szukają ...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
O ustroju idealnym - Jacek Hołówka - 15 %

O ustroju idealnym

Czy może istnieć doskonały system polityczny? W drugim tomie swoich „Dzienników” Jacek Hołówka zajmuje się idealistycznie nastrojoną myślą polityczną. Jej wstępna wiarygodność nie budzi zastrzeżeń...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marka 5.0 - Jacek Kotarbiński - 15 %

Marka 5.0

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktual...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
O polityce przemocy - Jacek Hołówka - 15 %

O polityce przemocy

Czy przemoc jest kiedykolwiek uprawnionym sposobem sprawowania władzy? Jacek Hołówka w pierwszym tomie swoich „Dzienników” rozprawia się z nurtem myślenia o polityce, wedle którego „sprawowanie wła...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filozofia prawa. Normy i fakty - Bogdan Dziobkowski - 15 %

Filozofia prawa. Normy i fakty

Filozofia prawa. Normy i fakty to wyjątkowa publikacja, której autorami są wybitni polscy naukowcy – zarówno filozofowie, jak i prawnicy. Jej forma jest wzorowana n...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński - 15 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w j...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem) - Jacek Kotarbiński - 15 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

Edycja limitowana z autografem

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w j...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20