0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Naukowe PWN poleca

Znaleziono: 140 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Lepsze wizualizacje danych - Jonathan Schwabish - 15 %

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz

Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasn...
PRZEDSPRZEDAŻ
169,15 zł 199,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarządzać dużymi projektami - Bent Flyvbjerg - 15 %

Jak zarządzać dużymi projektami

Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Dane...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mind hacking - Marcin Cichocki - 15 %

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na str...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antropologia organizacji - Krzyworzeka Paweł - 15 %

Antropologia organizacji

Jak prowadzić badania terenowe?

Pierwsze wydaniepodręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public Relations - Dariusz Tworzydło - 15 %

Public Relations

Praktyka komunikowania 3.0

Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizer...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Business process management - Hajo A. Reijers - 15 %

Business process management

Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM. Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka księga wie...
135,15 zł 159,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikowanie organizacji w kryzysie - Dariusz Tworzydło - 15 %

Komunikowanie organizacji w kryzysie

Metody i modele ograniczania ryzyka

Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania ...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia sektora publicznego - Stiglitz Joseph E. - 15 %

Ekonomia sektora publicznego

Publikacja dla wszystkich, którzy zarządzają lub będą zarządzać sektorem publicznym, dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć, czy sektor publiczny może działać efektywniej! Praca Josepha...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instytucje i uczestnicy rynku kapitałowego - Urszula Banaszczak-Soroka - 15 %

Instytucje i uczestnicy rynku kapitałowego

Publikacja zawiera zarówno odniesienia do aktów prawnych, jak i do praktyki związanej z działalnością instytucji i uczestników rynku kapitałowego. Na uwagę zasługuje fakt, że k...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych - Hanna Górska-Warsewicz - 15 %

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych

Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe

W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ic...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii - Enric Jardi - 15 %

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego niezbędnika o sposobach używania liter

Autor: Enric Jardi
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję. Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, jednostronico...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania - Zbysław Dobrowolski - 15 %

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania

Zarządzanie w sferze publicznej

Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Techniki rozwiązań optymalizacyjnych - Roman Szarawara - 15 %

Techniki rozwiązań optymalizacyjnych

Przykłady zastosowań

Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów: Badania operacyjne, Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych, Informatyka w zarzadzaniu. Podręcznik b...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo - 15 %

Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo

O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko

Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumf...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - 15 %

Dekada polskiego e-commerce

Książka (twarda)
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka
Dekada polskiego e-commerce - 15 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gos...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ironia finansjalizacji - Wiesław Gumuła - 15 %

Ironia finansjalizacji

Przemiany świata społecznego w XXI wieku z perspektywy ekonomii i socjologii finansów

W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpowiada mi...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera - Mirosław Urban - 15 %

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

Story Talking

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”M...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestowanie w wartość - Bruce C. N. Greenwald - 15 %

Inwestowanie w wartość

Od Grahama do Buffetta

Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.! W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydanie jest odpowiedzi...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak - 15 %

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołuj...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF - Józef Pfaff - 15 %

Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF

Autor: Józef Pfaff
Piąte, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rac...
109,65 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 140 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20