0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.

  • Redakcja: Małgorzata Adamik-Szysiak, Wojciech Maguś
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377842874
  • EAN: 9788377842874
  • Liczba stron: 326
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.61kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

33,41 zł 40,00 zł
Do koszyka

Dziennikarstwo a public relations

Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikar...
40,08 zł 48,00 zł
Do koszyka

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...
50,11 zł 60,00 zł
Do koszyka

Współczesne bezpieczeństwo człowieka

Książka porusza problematykę od mitów do rzeczywistego zagrożenia bezpieczeństwa Polaków zależnego od uchodźców. Owe mity stanowią najczęściej potoczną wiedzę o uchodźcach, a niekiedy wręcz pewnego rodzaju stereotypy. Często także ...
45,68 zł 64,00 zł
Do koszyka

Historia powstania islamu jako doktryny społeczno-politycznej

Powstanie islamu wiąże się nie tylko z pojawieniem się nowej religii, lecz także z utworzeniem państwa zjednoczonych plemion arabskich, opartego na zasadach ustanowionych przez jego twórcę, Mahometa. Praca Hassana Jamsheera poświęcona jest właśn...
262,48 zł
Do koszyka

Marketing and its Strategies

The book is a combination of 6 research papers including Marketing strategies, FDI opportunities and threats, Green banking practice and Telecom sector in India.Marketing is the business activity which involves the sale of goods and services to consume...
44,39 zł
Do koszyka

Bum Marketing Simplified

Do you want to work hard, sweat, come home tired and still find you do not have enough money to pay the bills? OR... Do you want to learn about a new way to make money, one that will make you $100 a day or more, every day, while you literally sit ar...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!