0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wielowymiarowy audyt biznesowy

(Miękka)

Wartość dodana dla organizacji i interesariuszy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wielowymiarowy audyt biznesowy

Praca stanowi interesujące i bardzo wartościowe opracowanie na temat audytu, w szczególności audytu zewnętrznego. Zawiera udaną próbę autorskiej konstrukcji modelu audytu biznesowego, poprzez wielowymiarową ocenę organizacji do zdolności kontynuowania działalności w warunkach zrównoważonego rozwoju.
Z pewnością istotnym atutem książki jest również szeroki, a przy tym syntetyczny przegląd wyników badań obcych oraz przeprowadzone szerokie badania własne na kilku próbach badawczych.
Z recenzji prof. dr hab. Danuty Dziawgo

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323131717
  • EAN: 9788323131717
  • Liczba stron: 468
  • Wymiary: 16.0x22.5cm
  • Waga: 0.69kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

23,62 zł 31,50 zł
Do koszyka

Marginalizacja - ujęcie wielowymiarowe

Termin „marginalizacja” przyjęty w tytule pracy został zainspirowany pośrednio pracami Z. Baumana wprowadzającego kategorię „ludzi odpadów”. Określenie to jest dość dosadne, trudne do oswojenia, ale jednocześnie staje się...
39,69 zł 49,00 zł
Do koszyka

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we współczesnych raportach biznesowych przedsiębiorstw,...
74,24 zł 99,00 zł
Do koszyka

Kontrole WIOŚ i audyt w przedsiębiorstwie

Prowadząc działalność gospodarczą trzeba spełnić wiele wymogów związanych z ochroną środowiska. Przestrzeganie tych przepisów może być skontrolowane przez inspektorów z WIOŚ. Zanim jednak pojawią się w firmie, warto samemu przeprow...
78,33 zł 92,40 zł
Do koszyka

Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wyk...
37,39 zł 42,00 zł
Do koszyka

Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku

Język rosyjskiPoziom B2–C1Polsko-rosyjska wymiana handlowa rozwija się w dużym stopniu niezależnie od sytuacji politycznej. W efekcie wiele polskich firm „robi biznes” po rosyjsku. Książka, napisana przez jedną z najbardzi...
35,97 zł 49,99 zł
Do koszyka

Wojny biznesowe

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstaw...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!