0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Wartości kobiece w biznesie (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
50,00 zł
49,98 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,02 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Wartości kobiece w biznesie

Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.
Ze wstępu

Katalog wartości kobiecych w biznesie, będący przedmiotem monografii, można z pewnością uznać za istotny wkład do dorobku nauk ekonomicznych (dyscypliny zarządzanie), ale także do dyskusji z pracodawcami nad korzyściami z różnorodności. Książka ma zatem zarówno walor teoretyczny, jak i praktyczny.
dr hab. Ewa Lisowska prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788379722495
  • EAN: 9788379722495
  • Liczba stron: 314
  • Waga: 0.56kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

43,00 zł
Do koszyka

Filozofia i wartości Tom 3

Znaczną część tomu stanowią teksty, które Autor nazywa publicystycznymi – felietony, wywiady, listy. Odnosi się w nich do bieżących tematów, wydarzeń i sytuacji z przełomu XX i XXI wieku. Przekonuje, że filozofia – jako &bdquo...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Medialne lwy dla rekinów biznesu

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz...
47,49 zł 59,00 zł
Do koszyka

Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości

Rynek finansowy i jego instrumenty w obliczu globalizacjiInwestycje i ryzyko w działalności gospodarczejProblemy wyceny wartości przedsiębiorstwaFinansowe aspekty zarządzania aktywami niematerialnymiSystem informacyjny rachunkow...
28,19 zł 33,60 zł
Do koszyka

Przemiany wartości i stylów życia w ponowoczesności

Zagadnienie wolności i tożsamości w myśli wybranych filozofów analitycznychDylematy aksjologiczne współczesnego społeczeństwa polskiegoFragmentaryzacja i autonomia autorytetuAutorytet rodziców a styl i jakość życi...
22,58 zł 32,90 zł
Do koszyka

Samo Sedno Jak zbudować poczucie własnej wartości

Czujesz się ze sobą źle, ograniczają cię własne lęki? Stale próbujesz zadowolić innych i jesteś przekonany, że nie zasługujesz na awans, szczęście, pomoc? Sięgnij po tę książkę! Zawarte w niej rady doświadczonego terapeuty pokażą ci, jak skutecz...
30,69 zł 34,80 zł
Do koszyka

Wartości, cele i plany życiowe młodzieży nieprzystosowanej społecznie

Niniejsza książka to studium, w którym została podjęta próba empirycznej, jak i teoretycznej analizy systemów wartości, celów i planów życiowych dziewcząt jak i chłopców w okresie dojrzewania przejawiających zr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.