0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Using Social Media + CD

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Using Social Media + CD

Using Social Media helps learners of Business English to develop both the skills and the language required to use the many forms of social media practically and efficiently in the work environment.

The book practises language and skills in the following areas:
• Developing a strategy
• Dealing with risks
• Presenting information
• Communicating online
• Promoting what you do
• Getting and giving feedback

  • Kategorie:
    1. Nauka języków obcych »
    2. Język angielski
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki szkolne
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • EAN: 9783125013278
  • Liczba stron: 64
  • Wymiary: 21.0x29.0cm
  • Waga: 0.24kg
  • Klasyfikacja edukacyjna:
    1. Szkoły językowe »
    2. Niesklasyfikowane »
    3. Język angielski »
    4. podręcznik
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

37,82 zł 39,00 zł
Do koszyka

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu to praca zbiorowa, w której historycy i krytycy sztuki oraz artyści z różnych ośrodków akademickich w kraju podejmują ważne pytania o sens i rozumienie medium graficzn...
40,58 zł 51,45 zł
Do koszyka

Prawo a media społecznościowe

Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. […] W mono...
31,22 zł 32,00 zł
Do koszyka

Media czyli głupiego widać 104 diagnozy

Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i...
50,41 zł 71,40 zł
Do koszyka

Tak trzeba żyć

Najnowsza książka lidera polskiego ruchu wolnościowego. Sławomir Mentzen studiował fizykę teoretyczną, obronił doktorat z nauk ekonomicznych. Jest jednym z najbardziej znanych w Polsce doradców podatkowych. Ten konsekwentny, niezwykle merytorycz...
70,87 zł
Do koszyka

Social Currency

An invaluable guide for anyone seeking purpose and clarity, Social Currency addresses underlying social anxiety as it examines the importance of mindfulness and attention.
272,24 zł
Do koszyka

MEDIA I WALKA Z EBOLA A GOMA DISEASE

Przedmiotem naszego badania jest "Wpływ synergii mediów w walce z chorobą wirusową Ebola w Gomie". Niniejsza broszura ma na celu jedynie analizę zachowań ludności miasta Goma podczas epidemii wirusa Ebola, chcemy określić wpływ synergii mediów podczas ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!