0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Telefonem w klienta

(Miękka)

Wstęp do telemarketingu

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Telefonem w klienta

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788379630080
  • EAN: 9788379630080
  • Liczba stron: 304
  • Wymiary: 16.5x23.5
  • Waga: 0.49kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

23,56 zł 31,50 zł
Do koszyka

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
38,78 zł 50,00 zł
Do koszyka

Wpływ wdrożenia MSSF „Przychody z umów z klientami

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu rachunkowości przychodów w ujęciu międzynarodowym. Ponadto prezentuje wpływ informacji zawartej w sprawozdaniu finansowym oraz zmian zasad rachunkowości na decyzje podejmowane na rynku kapitałowym.
15,20 zł 34,90 zł
Do koszyka

Jerozolima i Tel Awiw Pascal My Travel

Marzenia są po to, by je spełniać!Pascal My Travel to osobisty przewodnik, jakiego dotąd nie było. Chłoń klimat miasta, wsłuchaj się w jego melodię. Odkrywaj Jerozolimę oraz Tel Awiw i baw się w swoim rytmie.Architektura i design#desi...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania de...
11,72 zł 26,90 zł
Do koszyka

Tel Awiw Pascal Lajt

Światowa stolica rozrywkiBiałe Miasto i JafaWycieczki: Jerozolima, Hajfa, Galilea• Mały Tel Awiw czy Stary Tel Awiw?• Gdzie jest Bauhaus?• Plaża industrialna, ortodoksyjna, hotelowa czy psia?• Gdz...
52,88 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!