0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Strategiczne zarządzanie marketingiem

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788364928246
  • EAN: 9788364928246
  • Liczba stron: 264
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.39kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

40,85 zł 48,00 zł
Do koszyka

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz pod...
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające organizacjam...
31,49 zł 42,00 zł
Do koszyka

Rocznik Strategiczny 2016/2017

Spis treści [Contents]:Wprowadzenie [Introduction], s. 11–19;Przegląd sytuacji międzynarodowej – aspekty globalne i regionalne [An overview of the international situation: Global and regional aspects], doi 10.7366/2300265420162...
21,42 zł 30,00 zł
Do koszyka

Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym Pandemia Covid-19

Autorzy monografii wykorzystują swoje kompetencje w zakresie zarządzania ryzykiem systemu finansowego, aby uporządkować dotychczasową wiedzę o pandemii koronawirusa. Szukając analogii dla COVID-19, formułują rekomendacje praktyczne, które dotycz...
59,78 zł 68,49 zł
Do koszyka

Biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres podstawowy

Podręcznik zgodny z podstawą programowąOd września 2023 roku w szkołach ponadpodstawowych pojawi się nowy przedmiot – biznes i zarządzanie. Zastąpi on dotychczasowe podstawy przedsiębiorczości. Przedmiot będzie realizowany w zakresie ...
67,42 zł 89,90 zł
Do koszyka

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!