0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Strategia zarządzania jakością - Outlet

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Strategia zarządzania jakością - Outlet

W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością.

Prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk jest pracownikiem naukowym Politechniki Warszawskiej, Kierownikiem Zakładu Kwalitologii na Wydziale Zarządzania oraz Dyrektorem Instytutu Badawczego Opakowań „COBRO” (kat. A). Stworzył własną szkołę naukową w zakresie kwalitologii. Jest autorem bądź współautorem ponad 400 oryginalnych pozycji naukowych opublikowanych w kraju i za granicą, książek, monografii, promotorem wielu rozpraw doktorskich, recenzentem szeregu prac doktorskich, habilitacyjnych, do stanowiska i tytułu profesora, a także książek, prac badawczych, ekspertyz itp. Autorytet naukowy prof. Stanisława Tkaczyka w zakresie kwalitologii znajduje wyraz w powoływaniu Go do udziału w pracach wielu rad programowych liczących się konferencji i kongresów, a także wydawnictw w kraju i za granicą, rad naukowych instytutów badawczych i innych. Jest m.in. Przewodniczącym Rady Normalizacyjnej Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Komitetu Jakości i Normalizacji KIG, Członkiem Zarządu Komisji Towaroznawstwa i Jakości PAN, prezesem Polskiej Izby Opakowań, przewodniczącym Komitetów Technicznych PCBC SA i innych gremiów. Za swoją pracę naukową, zawodową oraz zasługi w rozwoju kadry naukowej został uhonorowany szeregiem wysokich odznaczeń państwowych i znaczących wyróżnień, m.in. jest Laureatem Honorowym Polskiej Nagrody Jakości oraz Złotego Inżyniera.

Dr inż. Ewa Kowalska-Napora – adiunkt na Wydziale Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej, wykładowca w katedrze Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788376416694
  • EAN: 9788376416694
  • Liczba stron: 192
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.31kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!