0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategia zarządzania jakością

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Strategia zarządzania jakością

W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością.

Prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk jest pracownikiem naukowym Politechniki Warszawskiej, Kierownikiem Zakładu Kwalitologii na Wydziale Zarządzania oraz Dyrektorem Instytutu Badawczego Opakowań „COBRO” (kat. A). Stworzył własną szkołę naukową w zakresie kwalitologii. Jest autorem bądź współautorem ponad 400 oryginalnych pozycji naukowych opublikowanych w kraju i za granicą, książek, monografii, promotorem wielu rozpraw doktorskich, recenzentem szeregu prac doktorskich, habilitacyjnych, do stanowiska i tytułu profesora, a także książek, prac badawczych, ekspertyz itp. Autorytet naukowy prof. Stanisława Tkaczyka w zakresie kwalitologii znajduje wyraz w powoływaniu Go do udziału w pracach wielu rad programowych liczących się konferencji i kongresów, a także wydawnictw w kraju i za granicą, rad naukowych instytutów badawczych i innych. Jest m.in. Przewodniczącym Rady Normalizacyjnej Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Komitetu Jakości i Normalizacji KIG, Członkiem Zarządu Komisji Towaroznawstwa i Jakości PAN, prezesem Polskiej Izby Opakowań, przewodniczącym Komitetów Technicznych PCBC SA i innych gremiów. Za swoją pracę naukową, zawodową oraz zasługi w rozwoju kadry naukowej został uhonorowany szeregiem wysokich odznaczeń państwowych i znaczących wyróżnień, m.in. jest Laureatem Honorowym Polskiej Nagrody Jakości oraz Złotego Inżyniera.

Dr inż. Ewa Kowalska-Napora – adiunkt na Wydziale Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej, wykładowca w katedrze Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788376416694
  • EAN: 9788376416694
  • Liczba stron: 192
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.31kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

39,98 zł 59,00 zł
Do koszyka

Startupy Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości

Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na naukowe podejście do zjawiska startup&oacut...
71,34 zł 90,00 zł
Do koszyka

Inżynieria zarządzania programami modernizacyjnymi w siłach morskich Wybrane zagadnienia

Publikacja poświęcona nowoczesnym metodom zarządzania umożliwiającym podejmowanie optymalnych decyzji dzięki wykorzystaniu dostępnych informacji oraz danych, narzędzi do rozwiązywania złożonych zagadnień decyzyjnych oraz przewidywania i oceny poziomu r...
40,90 zł 59,90 zł
Do koszyka

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć si...
39,58 zł 59,00 zł
Do koszyka

Od zarządzania ryzykiem operacyjnym do publicznego zarządzania kryzysowego

Rozprawa wskazuje i omawia problemy badawcze w zakresie teorii zarządzania ryzykiem i ryzykiem operacyjnym oraz teorii logistyki społecznej i publicznego zarządzania kryzysowego, które dotąd nie zostały rozwiązane, a są znaczące w kontekście cor...
12,48 zł 15,75 zł
Do koszyka

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia...
50,11 zł 60,00 zł
Do koszyka

Podstawy zarządzania procesami

Publikacja porusza interesujące i aktualne problemy związane z nowoczesnym zarządzaniem przedsiębiorstwem z wykorzystaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany technologiczne i cywilizacyjne, postępująca globali...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!