0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Średniowieczny mercator christianus

(Miękka)

Praktyka, organizacja, idee etyczne i religijne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Średniowieczny mercator christianus

SPIS TREŚCI

GRZEGORZ MYŚLIWSKI, MARCIN W. BUKAŁA, Wstęp
GRZEGORZ MYŚLIWSKI, Handel detaliczny we Wrocławiu (XIII-XV w.)
MARCIN GRULKOWSKI, Oszustwa w handlu gdańskim (XIV – pierwsza połowa XVI w.)
MICHAŁ RZEPIELA, O pozycji zawodowej kobiet w średniowieczu w świetle praktyki opisu leksykograficznego w Słowniku łaciny średniowiecznej w Polsce
KAROL OSSOWSKI, Miejskie gildie kupieckie w czternastowiecznej Anglii. Zarys zagadnienia
RAFAŁ HRYSZKO Mercator christianus w koncepcji Rajmunda Llulla
MARCIN W. BUKAŁA, Problem zbawienia kupca według Mateusza
z Kra­kowa

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Grzegorz Myśliwski, W. Bukała Marcin
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788379965984
  • EAN: 9788379965984
  • Liczba stron: 136
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.22kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

43,75 zł 69,00 zł
Do koszyka

Monastycyzm średniowieczny

Od 1600 lat klasztory i zakony są częścią chrześcijaństwa. Szczególnie ważną rolę odgrywały w średniowiecznej Europie, kiedy to hojnie wspierane przez władców, możnych rycerzy i mieszczan stanowiły istotny element politycznej i gospodarcz...
33,80 zł 46,20 zł
Do koszyka

Polska regionalna i lokalna w świetle badań EUROREG-u

Dorobek badawczy zespołu Centrum Europejskich Studiów regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego.Grzegorz Gorzelak jest profesorem nauk ekonomicznych, specjalizującym się w problematyce rozwoju regionalnego i lokalnego. Kieruje Ce...
35,93 zł 44,10 zł
Do koszyka

Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i zwiększenie innowacyjności (plan Morawieckiego). Zgodnie z rozważaniami teoretycznymi to innowacje opar...
34,96 zł 44,90 zł
Do koszyka

Życie patyczaków ubranych w czarne rurki

Autorka rozmawia z modelkami, z fotografami, ze stylistkami, wykonawcami sesji reklamowych do kolorowych pism i katalogów mody o kulisach pracy modelek.Nie ma to nic wspólnego z wyobrażeniami nastolatek marzącymi o karierze w ...
51,21 zł 69,99 zł
Do koszyka

Inwestorzy

Książka autora bestsellerowych Liderów DLA KAŻDEGO, KTO SZUKA SPOSOBU, BY ZARABIAĆ WIĘCEJ Milioner i współzałożyciel jednej z największych firm inwestycyjnych na świecie pyta liderów inwestowania o ich drogę na szczyt. David M. Ru...
266,89 zł
Do koszyka

Rozwój społeczny w Nigerii

W niniejszym opracowaniu zbadano rolę strategii społecznej odpowiedzialności biznesu i inicjatywy impart na wzrost małych i średnich przedsiębiorstw w Nigerii. Celem tego badania było określenie relacji pomiędzy CSR a wzrostem małych i średnich przedsi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!