0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 26 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Wspólnota ekspertów - Waldemar Bojakowski

Wspólnota ekspertów, Zarządzanie m...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
53,65 zł 55,00 zł
Do koszyka
Wspólnota ekspertów - Waldemar Bojakowski

Wspólnota ekspertów

Zarządzanie marką kraju

Czy kraj powinien stać się obiektem działań marketingowych Ten problem wydaje się dawno rozstrzygnięty. Według wielu badaczy, polityków oraz przedstawicieli biznesu państwo musi efektywnie z...
53,65 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dezinformacja Instrukcja obsługi - Katarzyna Bąkowicz - 21 %

Dezinformacja Instrukcja obsługi

Wydawca: CeDeWu
Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak...
53,91 zł 68,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Globalny kryzys finansowy XXI wieku - Wioletta Nawrot - 21 %

Globalny kryzys finansowy XXI wieku

Przyczyny, przebieg, skutki, prognozy

Wydawca: CeDeWu
Upadek jednej z największych w świecie instytucji finansowych w połowie września 2008r. - banku inwestycyjnego z 158-letnią tradycją, „wielkiego" Lehman Brothers, wstrząsnął fundamentami...
52,32 zł 66,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Fenomen spółdzielni rolników. - Michał Pietrzak - 19 %

Fenomen spółdzielni rolników.

Pomiędzy rynkiem, hierarchią i klanem

Wydawca: CeDeWu
„Książka stanowi wnikliwe studium poświęcone spółdzielczości rolników (...). Rozważania osadzone zostały w kilku współczesnych nurtach ekonomicznego myślenia - ekonomii n...
79,40 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakość życia - 21 %

Jakość życia

Na co masz wpływ

Wydawca: CeDeWu
Książka „Jakość życia - na co masz wpływ" to publikacja przygotowana przez 15 naukowców i praktyków zajmujących się różnymi dziedzinami: biogerontologią, ekonomią, f...
71,34 zł 90,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych - 21 %

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

Wydawca: CeDeWu
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponent&o...
60,25 zł 76,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy - Agnieszka Piekutowska - 19 %

Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy

Wydawca: CeDeWu
Migracje międzynarodowe niosą szereg konsekwencji dla państwa przyjmującego, a jednym z obszarów odczuwających skutki napływu obcokrajowców jest rynek pracy. W świetle ograniczonej sk...
61,58 zł 76,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie - 21 %

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Wydawca: CeDeWu
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej ksią...
54,69 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kampanie społeczne w służbie publicznej - Anna Lusińska

Kampanie społeczne w służbie publicznej

Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych

Wydawca: CeDeWu
Książka jest pierwszą dokumentacyjną publikacją i jednocześnie krytyczną refleksją na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 ko...
Niedostępny
Zobacz więcej
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Zastosowanie i oddziaływanie

Wydawca: CeDeWu
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologic...
Niedostępny
Zobacz więcej
Warunki mieszkaniowe gospodarstw domowych w Polsce - Romana Głowicka-Wołoszyn

Warunki mieszkaniowe gospodarstw domowych w Polsce

Wydawca: CeDeWu
Zagadnienia poziomu życia ludności oraz nierówności społecznych są obecnie jednym z kluczowych pojęć w polityce i strategiach rozwoju gospodarczego oraz trwałym przedmiotem analiz ekonomiczn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości - Honorata Howaniec

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Wydawca: CeDeWu
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. S...
Niedostępny
Zobacz więcej
Model gotowości procesowej urzędu miejskiego dojścia do Smart City - Aleksander Orłowski

Model gotowości procesowej urzędu miejskiego dojścia do Smart City

Wydawca: CeDeWu
Prezentowana książka ma dostarczyć nową perspektywę spojrzenia na Smart City - dotychczas koncentrowano się na opisie Smart City lub na opisie miast. Niniejsza publikacja przedstawia drogę pomiędzy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kobiece organizacje pozarządowe w Tanzanii - Cichecka Anna

Kobiece organizacje pozarządowe w Tanzanii

Autor: Cichecka Anna
Wydawca: CeDeWu
Historia relacji tanzańskich kobiecych NGO z rządem jest pełna trudnych momentów, ale też wydarzeń przełomowych, które przyczyniły się do wzmocnienia statusu kobiet w tym państwie ora...
Niedostępny
Zobacz więcej
Rozwój organizacji pozarządowych wobec wyzwań współczesności

Rozwój organizacji pozarządowych wobec wyzwań współczesności

Wydawca: CeDeWu
Potrzeby współczesnego społeczeństwa są coraz bardziej złożone i wymagają wyrafinowanych metod i instrumentów wsparcia. Organizacje pozarządowe, podejmując starania by sprostać tym wy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Praca nieopłacona, opłacona, emigracja zagraniczna

Praca nieopłacona, opłacona, emigracja zagraniczna

Dylematy rynku pracy w Polsce, Ukrainie i Słowacji

Wydawca: CeDeWu
Monografia poświęcona jest współczesnym przeobrażeniom na rynku pracy. Zawiera interesujące spektrum różnorodnych zagadnień ekonomii pracy w zakresie niedoskonałości funkcjonowania ry...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jednoosobowe gospodarstwa domowe w Polsce - Marlena Piekut

Jednoosobowe gospodarstwa domowe w Polsce

Uwarunkowania funkcjonowania, tendencje zmian

Wydawca: CeDeWu
Gospodarstwa domowe coraz częściej prowadzone są przez jedną osobę i prognozowany jest dalszy wzrost liczby i udziału tych gospodarstw. Wzrost liczby jednoosobowych gospodarstw jest wynikiem zmian ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko

Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko

Wydawca: CeDeWu
Monografia pt. „Przedsiębiorczość społeczna - innowacje - środowisko" porusza temat złożonej problematyki związanej z kształtowaniem się procesu uspołeczniania przedsiębiorstw, rynk&oacu...
Niedostępny
Zobacz więcej
Funkcjonowanie organizacji zhierarchizowanej w wirtualnym świecie - Sylwia Wojciechowska-Filipek

Funkcjonowanie organizacji zhierarchizowanej w wirtualnym świecie

Wydawca: CeDeWu
Technologia informacyjno-komunikacyjna zawsze miała silny wpływ na organizacje i społeczeństwo. Prawdziwą rewolucję przyniósł jednak Internet, bowiem umożliwił funkcjonowanie w cyberprzestrz...
Niedostępny
Zobacz więcej
KOmedia Konteksty dyskursu medialnego - Outlet

KOmedia Konteksty dyskursu medialnego - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjnyAnaliza dyskursu medialnegoKomunikacja medialna i marketingowaOdpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 26 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20