0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zbliżenia Interkulturowe 02/2007 - Outlet - 40 %

Zbliżenia Interkulturowe 02/2007 - Outlet

Interkulturelle Annaherungen Polska - Niemcy - Europa P...
Wydawca: Atut
Spis treści: Jubileusz Gunthera Grassa, Artykuły, Nagrody i wyróżnienia, Polityka i historia, Refleksje ...
Książka (miękka)
OUTLET
11,35 zł 18,91 zł
Niedostępny
Granice i ich pokonywanie na obszarze niemiecko-polsko-rosyjskim - Jurij Kostjasov

Granice i ich pokonywanie na obszarze niemiecko-polsko-rosyjskim

Wydawca: Adam Marszałek
Głównym tematem niniejszej publikacji są granice i ich pokonywanie na niemiecko-polsko-rosyjskim obszarze kulturowym między Odrą i Niemnem. Polscy, rosyjscy i niemieccy naukowcy przypatrują ...
Książka (miękka)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Gedachtnismedium Literatur - Marta Janachowska-Budych

Gedachtnismedium Literatur

14
Rozprawa podejmuje temat ważny i żywo dyskutowany w literaturze naukowej...Kierując się głównymi nurtami dyskusji naukowych, przede wszystkim na obszarze języka niemieckiego, autorka bardzo ...
Książka (miękka)
14,40 zł 16,00 zł
Niedostępny
Kreative Sprachpotenziole

Kreative Sprachpotenziole

Wydawca: Atut
Publikacja poświęcona zagadnieniom kreatywności językowej, m.in. w dyskursie medialnym oraz specyfice wybranych gatunków tekstu, jak i kwestiom stylu, a także aspektom słowotwórczym, ...
Książka (twarda)
40,50 zł 45,00 zł
Niedostępny
Einladung zur Odyssee - Helmut Hofbauer

Einladung zur Odyssee

Wydawca: Atut
Helmut Hofbauer ist seit 1991 selbständiger Berater mit Schwerpunkt Führungskräfteberatung und -training sowie Begleitung von Veränderungsprozessen.Eine erkenntnisth...
Książka (twarda)
47,25 zł 52,50 zł
Niedostępny
Skandal oder Engagement - Andrzej Denka

Skandal oder Engagement

Eine systemtheoretische Untersuchung zu Peter Handke un...
Autor: Andrzej Denka
Autor prowadzi w książce rozważania dotyczące Botho Straußa i Petera Handke, którzy w latach dziewięćdziesiątych XX w. byli w centrum ważnych debat medialnych. Strauß w 1993 roku...
Książka (miękka)
34,20 zł 38,00 zł
Niedostępny
Sprache Wissen Medien

Sprache Wissen Medien

Festschrift für Professor Gerd Antos
Wydawca: Atut
Tom 4 „Język – Wiedza – Media” jest księgą jubileuszową i tym samym wyrazem głębokiej wdzięczności wobec prof. Gerda Antosa za jego osiągnięcia naukowe, przyjacielskie konta...
Książka (twarda)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Diskursive Weltbilder im Kontrast - Outlet - Waldemar Czachur - 40 %

Diskursive Weltbilder im Kontrast - Outlet

Wydawca: Atut
Dieses Buch zielt darauf ab, die theoretisch-metodische Grundlage fur die kultur-kontrastive Diskurslinguistik zu erarbeite sowie deren Tragfahigkeit und Reichweite anhand der empirischen Umsetzung...
Książka (miękka)
OUTLET
23,40 zł 39,00 zł
Niedostępny
Diskursive Weltbilder im Kontrast - Waldemar Czachur

Diskursive Weltbilder im Kontrast

Wydawca: Atut
Dieses Buch zielt darauf ab, die theoretisch-metodische Grundlage fur die kultur-kontrastive Diskurslinguistik zu erarbeite sowie deren Tragfahigkeit und Reichweite anhand der empirischen Umsetzung...
Książka (miękka)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht - Roman Opiłowski

Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht

Wydawca: Atut
Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywnoś...
Książka (twarda)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20