0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 283 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Człowiek-Społeczeństwo-Świat Interakcje społeczne

Człowiek-Społeczeństwo-Świat Interakcje społeczne

Redaktor: Ryszard Stefański
Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza monografia to trzeci, ostatni tom z serii wydawniczej "The Peculiarity of Man" związany z interdyscyplinarnym projektem pod ogólnym tytułem: Człowiek-Społeczeństwo-Świat....
39,64 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon terminów medialnych M-Z - Wolny-Zmorzyński (red.)Kazimierz - 21 %

Leksykon terminów medialnych M-Z

Wydawca: Adam Marszałek
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi....
77,28 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon terminów medialnych A-L - 21 %

Leksykon terminów medialnych A-L

Wydawca: Adam Marszałek
„Leksykon terminów medialnych” powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola media...
77,28 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Najwybitniejsi spośród wybitnych - Wang Hong - 21 %

Najwybitniejsi spośród wybitnych

Najlepsi absolwenci pracujący na rzecz walki z ubóstwem

Wydawca: Adam Marszałek
Są kompetentni, pewni siebie i ambitni. Zdobyli ogrom wiedzy teoretycznej i nabyli wiele umiejętności praktycznych oraz dokonali niezwykłych wyborów, które odmieniły ich życie. [...]<...
35,28 zł 44,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie - Krystyna Doktorowicz - 21 %

Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie

Teoria Analiza Interpretacja

Wydawca: Adam Marszałek
W świecie mediów już nic nie jest takie samo jak kiedyś. Internet skutecznie złamał dotychczasowy ład medialny, tworząc zarazem demokratyczną, obywatelską rewolucję w przepływie informacji. ...
24,48 zł 30,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań - Piotr Sieradzki - 11 %

Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Piotra Sieradzkiego stanowi bardzo dobrą prezentację jednej ze współczesnych teorii socjologicznych średniego zasięgu, która znajduje zastosowanie w badaniu, opisywaniu i wyja...
34,80 zł 39,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Apokalipsa rozpoczęta - Aneta Cierechowicz - 21 %

Apokalipsa rozpoczęta

Lilla Weneda Juliusza Słowackiego

Wydawca: Adam Marszałek
Apokalipsa rozpoczęta jest poświęcona analizie sytuacji socjologicznej, aksjologicznej i politycznej narodu w przededniu upadku, ale i w obliczu szansy na wielką metamorfozę. Chociaż studium dotycz...
32,98 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gatunki dziennikarskie w erze cyfryzacji - 21 %

Gatunki dziennikarskie w erze cyfryzacji

Teoria, etyka, prawo, praktyka

Wydawca: Adam Marszałek
Z zaprezentowanych w tomie tekstów wyłania się przesłanie skierowane do nauczycieli akademickich o wyposażenie przyszłych dziennikarzy w solidne podstawy teoretyczne, których istotą n...
30,88 zł 39,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cel Walka Obraz terroryzmu czeczeńskiego w polskich dziennikach - Alicja Stańco-Wawrzyńska

Cel Walka Obraz terroryzmu czeczeńskiego w polskich dziennikach

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Cel: walka. Obraz terroryzmu czeczeńskiego w polskich dziennikach stanowi rezultat czterech lat badań nad sposobem, w jaki „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” opisy...
24,29 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dziecko i dzieciństwo na ziemiach polskich w źródłach narracyjnych i ikonograficznych z drugiej połowy XIX i początku XX wieku - 21 %

Dziecko i dzieciństwo na ziemiach polskich w źródłach narracyjnych i ikonograficznych z drugiej połowy XIX i początku XX wieku

Wydawca: Adam Marszałek
Autorzy recenzowanej publikacji od wielu lat prowadzą badania nad dzieckiem i różnorakimi aspektami dzieciństwa na ziemiach polskich doby zaborów, głównie drugiej połowy XIX i...
44,18 zł 56,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2 - 21 %

Pedagogika wczesnoszkolna Tom 2

Uczeń i nauczyciel w zmieniającej się przestrzeni społecznej, 2

Wydawca: Adam Marszałek
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w p...
32,98 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Terytorializacja lub funkcjonalizacja - 26 %

Terytorializacja lub funkcjonalizacja

Dylematy ugrupowań integracyjnych

Wydawca: Adam Marszałek
Celem niniejszego opracowania było ukazanie związku między globalizacją oraz regionalizacją na przykładzie międzynarodowej mobilności siły roboczej w Unii Europejskiej.Fragment Podsumowania
25,78 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Poradnictwo wolontariackie - Agnieszka Piasecka - 21 %

Poradnictwo wolontariackie

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Poradnictwo wolontariackie jest prezentacją owych zdecentralizowanych, autonomicznych przejawów poradnictwa. Powstała w oparciu o wyniki trzech dużych projektów badawczych ora...
35,28 zł 44,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pedagogika wczesnoszkolna wobec zmieniających się kontekstów społecznych Tom 1 - 21 %

Pedagogika wczesnoszkolna wobec zmieniających się kontekstów społecznych Tom 1

Wydawca: Adam Marszałek
Przedstawiana Czytelnikowi publikacja zawiera teksty specjalistów zajmujących sie pedagogiką wczesnoszkolną, badających problematykę edukacji dzieci rozpoczynających nauke w szkole. Praca sk...
32,98 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Informacja i konteksty społeczno-kulturowe - 21 %

Informacja i konteksty społeczno-kulturowe

Studium politologiczne

Redaktor: Dominika Narożna
Wydawca: Adam Marszałek
[...] Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie Czytelnikowi całej palety przejawów wykorzystywania informacji na potrzeby realizacji zakładanych działań jednostki lub zbiorowości ze ...
27,68 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dynamiczne sieciowanie w społeczno-kulturalnej aktywizacji regionu transgranicznego - Dariusz Kubinowski

Dynamiczne sieciowanie w społeczno-kulturalnej aktywizacji regionu transgranicznego

Wydawca: Adam Marszałek
Program Współpracy Interreg VA Niemcy/Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia-Polska w ramach celu "Europejska Współpraca Terytorialna" Europejskiego Funduszu Rozwoju Re...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kobiety w doświadczeniu utrudnionej prokreacji - Katarzyna Walentynowicz-Moryl

Kobiety w doświadczeniu utrudnionej prokreacji

Wydawca: Adam Marszałek
Problematyka utrudnionej prokreacji znalazła się jak dotąd w obszarze zainteresowań niezbyt licznej grupy badaczy, toteż podjęcie tego tematu oraz sposób jego zgłębienia w recenzowanwj monog...
Niedostępny
Zobacz więcej
Obrazy i wizerunki Studia nad kulturą audiowizualną - Marek Sokołowski

Obrazy i wizerunki Studia nad kulturą audiowizualną

Wydawca: Adam Marszałek
Kultura i media. Od globalizacji do glokalizacjiPrace filmoznawczeEdukacja medialnaStudia medioznawcze
Niedostępny
Zobacz więcej
Dimensions of Institutional Communicative Space Wymiary instytucjonalnej przestrzeni komunikacyjnej

Dimensions of Institutional Communicative Space Wymiary instytucjonalnej przestrzeni komunikacyjnej

Wydawca: Adam Marszałek
The leading theme of the monograph pertains to space perceived as a communicative background analysed in the communicological perspective, i.e. in accordance with the approach popularised by Richar...
Niedostępny
Zobacz więcej
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Wydawca: Adam Marszałek
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna?...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 283 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20