0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 56 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Człowiek-Społeczeństwo-Świat Interakcje społeczne

Człowiek-Społeczeństwo-Świat Interakcje społeczne

Redaktor: Ryszard Stefański
Wydawca: Adam Marszałek
Niniejsza monografia to trzeci, ostatni tom z serii wydawniczej "The Peculiarity of Man" związany z interdyscyplinarnym projektem pod ogólnym tytułem: Człowiek-Społeczeństwo-Świat....
39,64 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon terminów medialnych M-Z - Wolny-Zmorzyński (red.)Kazimierz - 21 %

Leksykon terminów medialnych M-Z

Wydawca: Adam Marszałek
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi....
77,28 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon terminów medialnych A-L - 21 %

Leksykon terminów medialnych A-L

Wydawca: Adam Marszałek
„Leksykon terminów medialnych” powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola media...
77,28 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Najwybitniejsi spośród wybitnych - Wang Hong - 21 %

Najwybitniejsi spośród wybitnych

Najlepsi absolwenci pracujący na rzecz walki z ubóstwem

Wydawca: Adam Marszałek
Są kompetentni, pewni siebie i ambitni. Zdobyli ogrom wiedzy teoretycznej i nabyli wiele umiejętności praktycznych oraz dokonali niezwykłych wyborów, które odmieniły ich życie. [...]<...
35,28 zł 44,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie - Krystyna Doktorowicz - 21 %

Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie

Teoria Analiza Interpretacja

Wydawca: Adam Marszałek
W świecie mediów już nic nie jest takie samo jak kiedyś. Internet skutecznie złamał dotychczasowy ład medialny, tworząc zarazem demokratyczną, obywatelską rewolucję w przepływie informacji. ...
24,48 zł 30,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Człowiek Gospodarka Społeczeństwo - 29 %

Człowiek Gospodarka Społeczeństwo

Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Jerzemu Babiakowi

Profesor zw. dr hab. Jerzy Babiak (profesor nauk humanistycznych, doktor habilitowany nauk ekonomicznych) urodził się 27 maja 1943 r. w Kępnie. Szkołę Podstawową ukończył w 1957 roku w Krążkowach. ...
29,68 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Siedem esejów o komunikowaniu - Marek Hendrykowski - 15 %

Siedem esejów o komunikowaniu

Książka stanowi zbiór rozważań podejmujących kluczowe problemy badawcze współczesnego komunikowania w ujęciu interdyscyplinarnym z perspektywy: semiotyki, komunikologii, lingwistyki, ...
29,90 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań - Piotr Sieradzki - 11 %

Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Piotra Sieradzkiego stanowi bardzo dobrą prezentację jednej ze współczesnych teorii socjologicznych średniego zasięgu, która znajduje zastosowanie w badaniu, opisywaniu i wyja...
34,80 zł 39,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Apokalipsa rozpoczęta - Aneta Cierechowicz - 21 %

Apokalipsa rozpoczęta

Lilla Weneda Juliusza Słowackiego

Wydawca: Adam Marszałek
Apokalipsa rozpoczęta jest poświęcona analizie sytuacji socjologicznej, aksjologicznej i politycznej narodu w przededniu upadku, ale i w obliczu szansy na wielką metamorfozę. Chociaż studium dotycz...
32,98 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gatunki dziennikarskie w erze cyfryzacji - 21 %

Gatunki dziennikarskie w erze cyfryzacji

Teoria, etyka, prawo, praktyka

Wydawca: Adam Marszałek
Z zaprezentowanych w tomie tekstów wyłania się przesłanie skierowane do nauczycieli akademickich o wyposażenie przyszłych dziennikarzy w solidne podstawy teoretyczne, których istotą n...
30,88 zł 39,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cel Walka Obraz terroryzmu czeczeńskiego w polskich dziennikach - Alicja Stańco-Wawrzyńska

Cel Walka Obraz terroryzmu czeczeńskiego w polskich dziennikach

Wydawca: Adam Marszałek
Książka Cel: walka. Obraz terroryzmu czeczeńskiego w polskich dziennikach stanowi rezultat czterech lat badań nad sposobem, w jaki „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” opisy...
24,29 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dziecko i dzieciństwo na ziemiach polskich w źródłach narracyjnych i ikonograficznych z drugiej połowy XIX i początku XX wieku - 21 %

Dziecko i dzieciństwo na ziemiach polskich w źródłach narracyjnych i ikonograficznych z drugiej połowy XIX i początku XX wieku

Wydawca: Adam Marszałek
Autorzy recenzowanej publikacji od wielu lat prowadzą badania nad dzieckiem i różnorakimi aspektami dzieciństwa na ziemiach polskich doby zaborów, głównie drugiej połowy XIX i...
44,18 zł 56,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Aktywna obecność człowieka w środowisku życia - 16 %

Aktywna obecność człowieka w środowisku życia

Perspektywa edukacyjna i społeczna

W książce zaakcentowano kwestie obecności i codziennej aktywności człowieka w środowisku. Pedagodzy społeczni w toku własnych eksploracji wskazują na potrzebę promowania działań mobilizujących i ur...
26,98 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dorosłość osób wychowywanych w rodzinie alkoholowej - Dolata Anna Dorota

Dorosłość osób wychowywanych w rodzinie alkoholowej

Wsparcie społeczne oczekiwane i otrzymywane

Jak funkcjonują DDA i jak postrzegają siebie w różnych relacjach społecznych; jakie mają trudności indywidualne, w związkach intymnych, relacjach z rodzicem uzależnionym i niepijącym, jak oc...
34,64 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Samochód Tożsamość wolność i przestrzeń - Zbyszko Melosik

Samochód Tożsamość wolność i przestrzeń

Książka poświęcona jednemu z najbardziej spektakularnych fenomenów społeczno-kulturowych XX i XXI wieku. Jej bohaterem jest samochód: nie tyle (choć także) jako technologia, co jako i...
34,64 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dynamiczne sieciowanie w społeczno-kulturalnej aktywizacji regionu transgranicznego - Dariusz Kubinowski

Dynamiczne sieciowanie w społeczno-kulturalnej aktywizacji regionu transgranicznego

Wydawca: Adam Marszałek
Program Współpracy Interreg VA Niemcy/Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia-Polska w ramach celu "Europejska Współpraca Terytorialna" Europejskiego Funduszu Rozwoju Re...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kobiety w doświadczeniu utrudnionej prokreacji - Katarzyna Walentynowicz-Moryl

Kobiety w doświadczeniu utrudnionej prokreacji

Wydawca: Adam Marszałek
Problematyka utrudnionej prokreacji znalazła się jak dotąd w obszarze zainteresowań niezbyt licznej grupy badaczy, toteż podjęcie tego tematu oraz sposób jego zgłębienia w recenzowanwj monog...
Niedostępny
Zobacz więcej
Obrazy i wizerunki Studia nad kulturą audiowizualną - Marek Sokołowski

Obrazy i wizerunki Studia nad kulturą audiowizualną

Wydawca: Adam Marszałek
Kultura i media. Od globalizacji do glokalizacjiPrace filmoznawczeEdukacja medialnaStudia medioznawcze
Niedostępny
Zobacz więcej
Dimensions of Institutional Communicative Space Wymiary instytucjonalnej przestrzeni komunikacyjnej

Dimensions of Institutional Communicative Space Wymiary instytucjonalnej przestrzeni komunikacyjnej

Wydawca: Adam Marszałek
The leading theme of the monograph pertains to space perceived as a communicative background analysed in the communicological perspective, i.e. in accordance with the approach popularised by Richar...
Niedostępny
Zobacz więcej
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Agata Olszanecka-Marmola

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Wydawca: Adam Marszałek
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna?...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 56 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20