0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Śmiej się i ucz - Outlet

(Miękka)

95 sposobów wykorzystania humoru do zwiększenia efektywności nauczania i szkolenia

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Śmiej się i ucz - Outlet

Pełna świetnych pomysłów i praktycznych rad książka wskazuje trenerom najlepsze metody stosowania humoru, aby mogli żartować w sposób właściwy i skuteczny.

W książce Śmiej się i ucz Doni Tamblyn udowadnia, że wykorzystanie humoru podczas szkoleń może przynieść znakomite rezultaty. Właściwie użyty humor zbliża i angażuje uczestników szkoleń, pomaga im w zapamiętaniu nowych treści, wspiera krytyczne myślenie, a także redukuje odczuwany stres, który może skutecznie zablokować zdolność uczenia się. Publikacja, powstała jako efekt wieloletniej praktyki i badań autorki nad procesami poznawczymi i teorią uczenia się, zawiera mnóstwo ćwiczeń-wyzwań i gier-łamigłówek, które pozwolą trenerom zwiększyć "iloraz humoru" i zaangażować emocjonalnie uczestników szkoleń.

Doni Tamblyn przekonuje, że nawet najbardziej poważni trenerzy, bez obaw o narażenie się na śmieszność, mogą wprowadzać elementy humoru i rozrywki do sesji szkoleniowych, aby stały się one nie tylko ciekawsze, pobudzające do kreatywnego myślenia, ale i bardziej efektywne.

Autorka udziela cennych wskazówek, radząc między innymi, aby:
przenieść środek ciężkości "na zewnątrz", wciągając uczestników szkoleń w dowcipne sytuacje i pozwalając im w nich uczestniczyć,
zawsze przyznawać się do "niewypałów", kiedy żart się nie udał,
dać uczestnikom szkoleń poczucie współdecydowania i prawo wyboru,
pozwolić sobie i innym na odrobinę niekonwencjonalnych i niepoważnych zachowań,
budować dobre relacje między uczestnikami sesji szkoleniowych,
korzystać z chwil odprężenia, aby proces nauczania stał się skuteczniejszy.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia kliniczna i psychoterapia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375266757
  • EAN: 9788375266757
  • Liczba stron: 248
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.37kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!