0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Satysfakcja zawodowa pielęgniarek pielęgniarzy w Polsce

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Satysfakcja zawodowa pielęgniarek pielęgniarzy w Polsce

Celem książki jest ukazanie, jak ważna jest satysfakcja zawodowa pielęgniarek dla sprawnego działania placówek świadczących usługi medyczne. Autorka wskazuje znaczenie właściwych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi mających na celu uzyskiwać wysoki poziom satysfakcji zawodowej oraz motywacji wśród pielęgniarek, a tym samym wpływać pozytywnie na ich wydajność i rentowność placówek medycznych.

W pierwszej części, na podstawie studiów literaturowych, zaprezentowany został dotychczasowy dorobek w zakresie tematyki satysfakcji zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki badanej grupy. Pozwala to na usystematyzowanie podstaw teoretycznych badanego zagadnienia oraz na stworzenie monograficznego opisu dotyczącego znaczenia satysfakcji zawodowej pielęgniarek w procesie zarządzania w sektorze opieki zdrowotnej, przede wszystkim relacji między satysfakcją zawodową pielęgniarek, a poziomem satysfakcji pacjentów–klientów oraz satysfakcją zawodową pielęgniarek, a poziomem zaangażowania pielęgniarek-pracowników.

W części drugiej zaprezentowane zostały wyniki badań własnych, identyfikujących poziom satysfakcji zawodowej w grupie zawodowej pielęgniarek wraz z analizą swoistych dla badanej grupy determinant satysfakcji zawodowej, warunkowanych poprawnie przebiegającym procesem zarządzania zasobami ludzkimi. Autorka omówiła wyniki analizy trendu zmian na przełomie lat 2007/2015. Ze względu na to, że celem badań była nie tylko diagnoza poziomu satysfakcji zawodowej pielęgniarek, ale i ocena związku uzyskiwanej satysfakcji zawodowej z deklarowanym przez pielęgniarki poziomem zaangażowania, opis zawiera także wyniki analizy „pewnego procesu” – związków przyczynowych, wykorzystując analizę ścieżkową. W oparciu o zgromadzony materiał badawczy, autorka proponuje model satysfakcji zawodowej pielęgniarek, uwzględniający komponentę zaangażowanie pracowników.

  • Kategorie:
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788380850002
  • EAN: 9788380850002
  • Liczba stron: 157
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.26kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

16,18 zł 20,48 zł
Do koszyka

Przestępczość cudzoziemców w Polsce

Autorka, zarówno w aspekcie prawniczym, jak i socjologicznym, analizuje przestępczość cudzoziemców naszym kraju w latach dziewięćdziesiątych. Przedstawia ją w dwóch wymiarach: na podstawie statystyk policyjnych oraz relacjonując ba...
74,52 zł 89,00 zł
Do koszyka

Język angielski zawodowy w branży stomatologicznej

Pracujesz w gabinecie stomatologicznym odwiedzanym przez pacjentów zagranicznych? Ta książka pomoże Ci doskonalić kompetencje językowe. Jej atutem są teksty oparte na słownictwie branżowym, liczne ćwiczenia.Język angielski zawodowy w branż...
78,05 zł 80,00 zł
Do koszyka

Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykładzie rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce

Określenie roli państwa w gospodarce to wielowątkowa problematyka, która nieustannie wzbudza dyskusje zarówno na płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Ekonomiści, tocząc spory w tym zakresie, sprowadzają ją do określenia funkcji e...
36,60 zł
Do koszyka

Testy i zadania praktyczne Technik pojazdów samochodowych Elektromechanik pojazdów samochodowych Egzamin zawodowy

Testy opracowane zgodnie ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodów technik pojazdów samochodowych oraz elektromechanik pojazdów samochodowych. Treść zadań dotyczy kwalifikacji M.12. Diagnozowanie oraz naprawa elektrycznyc...
34,50 zł 49,99 zł
Do koszyka

Jezus umarł w Polsce

"Kto ratuje jedno życie - ratuje cały świat." Tu była cisza spokój, ptaszki śpiewały, aż któregoś dnia zamiast ptaszków usłyszeliśmy dźwięki helikopterów. Potem zaczęło się znajdować buty i ubrania. Potem ludzi. Ni...
177,88 zł
Do koszyka

Satysfakcja z pracy i organizacje pozarządowe w Jemenie

Zadowolenie z pracy jest jednym z głównych czynników osiągnięcia sukcesu organizacyjnego. To właśnie pracownicy decydują o sukcesie i porażce instytucji. Dlatego też organizacje nadrzędne powinny wykorzystywać satysfakcję z pracy jako narzędzie poprawy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!