0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Sankcje w prawie konsumenckim na przykładzie wybranych umów - Outlet

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Sankcje w prawie konsumenckim na przykładzie wybranych umów - Outlet

Sankcje w prawie konsumenckim – na przykładzie wybranych umów to książka, która dotyczy głównych celów, jakie mają spełnić sankcje w prawie ochrony konsumenta, ich konstrukcji prawnej oraz wad i zalet. Przedstawiono sankcje, występujące w przypadku czterech typów umów: sprzedaży konsumenckiej, kredytu konsumenckiego, umowy timesharingu oraz umowy o imprezę turystyczną. Analizie poddano m.in. zagadnienie obowiązków informacyjnych ciążących na przedsiębiorcy w relacji z konsumentem, ze szczególnym uwzględnieniem skutków ich naruszenia oraz sankcji specyficznych dla poszczególnych rodzajów umów, z których konsument może skorzystać na wypadek niewykonania przez przedsiębiorcę jego obowiązków. W publikacji zawarto propozycje wprowadzenia nowych lub alternatywnych rozwiązań, mających podnieść poziom ochrony konsumenta w Polsce.

Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla adwokatów, radców prawnych i sędziów, a także dla studentów prawa i aplikantów, pragnących pogłębić wiedzę w tym zakresie, oraz przedsiębiorców zawierających umowy z udziałem konsumentów, a nawet samych odbiorców końcowych dóbr i usług.

  • Kategorie:
    1. Prawo
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788376200712
  • EAN: 9788376200712
  • Liczba stron: 514
  • Wymiary: 14.0x20.0cm
  • Waga: 0.62kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!