0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Relacje w organizacji

(Miękka)

Podręcznik menedżera

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Relacje w organizacji

Książka stanowi podręcznik kształtowania relacji społecznych w organizacji. Opisywane w niej mechanizmy wyjaśniające zachowania pracowników i przełożonych zostały zilustrowane przykładami płynącymi z praktyki gospodarczej. Dzięki temu zrozumienie prezentowych treści staje się proste, a sama lektura bardzo interesująca.
Dr hab. Iliona Świątek-Barylska
Zdecydowana większość polskich opracowań z zakresu zarządzania ma charakter publikacji albo ściśle naukowych, które są skierowane do wąskiego grona odbiorców - głównie teoretyków zarządzania, albo też są to publikacje o charak­ terze zdecydowanie popularyzatorskim lub poradnikowym. Natomiast recenzowana praca idealnie wypełnia lukę między tymi biegunowo zróżnicowanymi trendami -jest wystarczająco naukowa, a jednocześnie satysfakcjonująca aplikacyjna.
Prof. nadzw. dr hab. Adela Barabasz
Niniejszą publikację polecam zarówno tym, którzy mają spore doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i nadal chcą pogłębiać wiedzę w tym obszarze, jak i tym, którzy dopiero stoją przed wyzwaniami menedżerskimi. Ważne jest to, że dzięki niej wszyscy zainteresowani rozwojem kompetencji kierowniczych otrzymają zbiór inspiracji i praktycznych rozwiązań opartych na solidnych naukowych podstawach i najlepszych praktykach zarządzania, wynikających z bogatych doświadczeń autorów.
Paulina Pazio
dyrektor HR i członek zarządu w globalnej firmie farmaceutycznej. Ekspert w dziedzinie HR i wieloletni dyrektor HR w międzynarodowych firmach

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Ilona Świątek-Barylska
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788380882454
  • Liczba stron: 250
  • Wymiary: 16.9x23.7
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka

Marketing relacji Teoria i praktyka

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczno...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka

Motywowanie pracowników w organizacji

W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracownik&o...
57,62 zł 69,00 zł
Do koszyka

13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce

Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi.Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybra...
23,30 zł 27,30 zł
Do koszyka

Problemy organizacji

Książka przybliżająca, głównie praktycznie, problematykę z zakresu funkcjonowania organizacji. Treść została skoncentrowana wokół ośmiu zagadnień wyszczególnionych w rozdziałach poświęconych: - Organizacji jako dyscyplinie naukowej...
67,61 zł 99,00 zł
Do koszyka

DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II

Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produkt&...
19,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty relacji polsko-litewskich w latach 1991-2019 i ich wpływ na kondycję mniejszości

Autor analizuje stosunki polsko-litewskie po odzyskaniu przez oba państwa suwerenności na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku. Wyznacznikami tych relacji były zarówno wspólna, starsza i nowsza historia, jak i sytuacja mniejszości naro...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!