0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozwoju mikro i małych przedsiębio

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozwoju mikro i małych przedsiębio

Tematyka pracy jest istotna oraz aktualna z uwagi na rozwój dotychczasowych oraz powstawanie nowych relacji kształtujących się w obszarze współpracy przedsiębiorstw. Zagadnienie kapitału intelektualnego, relacji międzyorganizacyjnych oraz ich wpływu na innowacyjność przedsiębiorstw w literaturze nauk zarządzania jest stosunkowo nowe i wymaga poznania zarówno na niwie teoretycznej, jak i praktycznych badań. Współczesne przedsiębiorstwa funkcjonują w powiązaniu z innym podmiotami, które w sposób bezpośredni lub pośredni na nie oddziałują. Wobec tego kształtują one relacje polegające na tworzeniu więzi w postaci sieci, które w miarę upływu czasu podlegają ciągłemu rozwojowi. Tematyka ta jest interesująca ze względu na uwarunkowania relacji zachodzących pomiędzy organizacjami. Czynniki wpływające na kształtowanie się owych relacji stanowią jedną z kluczowych determinant podejmowania współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi lub rezygnacji z niej.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788380857094
  • EAN: 9788380857094
  • Liczba stron: 271
  • Wymiary: 15.1x22.7
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

57,62 zł 69,00 zł
Do koszyka

13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce

Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi.Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybra...
10,97 zł 17,99 zł
Do koszyka

Litery i liczby Kolorowanki edukacyjne dla małych odkrywców

Ta wartościowa książeczka kreatywna przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i na początkowym etapie nauczania w zerówce. Poprzez fantastyczną zabawę polegającą na rozpoznawaniu liter alfabetu i cyfr od 1 do 10, kolorowaniu według kodu...
20,31 zł 34,90 zł
Do koszyka

Jak stworzyć plan marketingowy

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo prak...
22,06 zł 34,99 zł
Do koszyka

Jak zarabiać na oszczędzaniu

Julian Heller – Jak zarabiać na oszczędzaniuMamy przyjemność przedstawić Wam kolejny tytuł z serii „Biznes dla Nastolatków”.Tym razem swoimi przemyśleniami i doświadczeniami dzieli się kolejny nastolatek, prze...
31,45 zł 42,99 zł
Do koszyka

Dobro Jak być optymistą w trudnych czasach

Najnowsza książka księdza Adama Bonieckiego. Głos spokoju i rozsądku w twoim domu. Czy powinno się nauczać religii w polskich szkołach? Jak odnaleźć spokój i harmonię w pocovidowej rzeczywistości? Czego w dobie kryzysu klimatycznego naucza nas...
51,53 zł 65,00 zł
Do koszyka

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, któ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!