0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Rekrutacja pracowników

(Miękka)

Jak znaleźć idealnego kandydata?

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Rekrutacja pracowników

Jak pozyskać najlepszych pracowników?
Sukces każdego przedsiębiorstwa, zarówno małej firmy jak i koncernu, zależy w dużym stopniu od jego pracowników.
W jaki sposób znaleźć dobrych kandydatów i uniknąć błędnych decyzji personalnych?
Książka opisuje proces rekrutacji, począwszy od formułowania ogłoszeń i kompetentnej oceny dokumentacji aplikacyjnej, aż po podjęcie trafnej decyzji.
Przedstawione tu techniki pytań, stosowane w rozmowie kwalifikacyjnej pozwalają odpowiednio ocenić kandydata.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788325507657
  • EAN: 9788325507657
  • Liczba stron: 186
  • Wymiary: 16.0x19.0cm
  • Waga: 0.26kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

38,58 zł 46,20 zł
Do koszyka

Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji

Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze mało rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne trendy w naukach o zarządzaniu związane ze zr&oacu...
50,11 zł 60,00 zł
Do koszyka

Kompetencje pracowników socjalnych

Metodyka Pracy Socjalnej to uzupełnienie serii wydawniczej Biblioteka Pracy Socjalnej, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Difin. Przedstawiana seria za punkt wyjścia w pracy socjalnej stawia sobie koncentrację na warsztacie metodycznym, kt&o...
47,98 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie motywacją pracowników

W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki „Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych system&o...
110,12 zł 129,00 zł
Do koszyka

Kontrola trzeźwości pracowników po zmianach

• Dobór grupy pracowników do kontroli• Stan po użyciu a stan nietrzeźwości• Pracownik, który przeprowadzi pomiar trzeźwości• Badanie na obecność narkotykówObowiązek zachowani...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach

W książce przedstawiono proces adaptacji pracowników do przekształceń własnościowo-strukturalnych w czterech byłych przedsiębiorstwach państwowych, przekształconych w spółki prawa handlowego, oraz stan ich adaptacji na etapie realizowanyc...
461,81 zł
Do koszyka

Droga do Zadowolenia Klienta wiedzie przez Pracowników

Jestem głęboko przekonany, że droga do zadowolenia klienta wiedzie przez pracowników, szczególnie w firmach usługowych, gdzie interfejs klienta jest krytyczną częścią procesu dostawy. Niniejsza książka opiera się na badaniach dotyczących pozytywnego wp...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!