0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Reklama w wyszukiwarkach internetowych

(Miękka)

Jak planować i prowadzić kampanię

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Reklama w wyszukiwarkach internetowych

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
Określanie wartości użytkowników witryny
Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
Wybór słów kluczowych
Maksymalizacja tropu wyszukiwania
Strony konwersji, oferty i budżet
Zarządzanie kampanią
Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324626052
  • EAN: 9788324626052
  • Liczba stron: 256
  • Wymiary: 17.0x30.0cm
  • Waga: 0.42kg
  • Tytuł oryginalny: Search engine advertising
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

48,94 zł 59,90 zł
Do koszyka

Reklama cyfrowa Podręcznik

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto ...
54,90 zł
Do koszyka

Programowanie i tworzenie stron internetowych oraz baz danych i administrowanie nimi Kwalifikacja EE.09 Podręcznik Część 3

Część 3 podręcznika do nauki zawodu technik informatyk, realizującego treści z zakresu kwalifikacji EE.09 (Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych), została opracowana zgodnie z nową podstawą programową z 2017 ...
88,10 zł 129,00 zł
Do koszyka

PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera

Mimo upływu lat i dynamicznego rozwoju konkurencyjnych technologii twórcy stron internetowych wciąż cenią duet PHP i MySQL. Zarówno PHP, jak i MySQL mają otwarte źródła, nie trzeba wnosić opłat za ich użytkowanie, a przy tym są wyj...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów

Niemal każdego miesiąca słyszymy o spektakularnych atakach hakerskich. Konsekwencje? Straty finansowe, poważny uszczerbek na wizerunku, a nawet zagrożenie bezpieczeństwa publicznego. Wielokierunkowa i chaotyczna ewolucja technologii internetowych, łatw...
55,42 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej po...
416,24 zł
Do koszyka

Platformy internetowe rozwiązań e-learningowych

Po pierwsze, chciałbym podziękować wszechmogącemu Bogu, obdarzając mnie duchem prowadzenia badań. To oczywiste, że napisanie raportu badawczego na dowolny temat i w dowolnej formie wymaga ogromnego wysiłku. W tym przedsięwzięciu wiele osób użyczyło swo...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!