0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Regionalne ugrupowania integracyjne w gospodarce światowej

(Kartonowa Foliowana)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Regionalne ugrupowania integracyjne w gospodarce światowej

Książka zawiera analizę procesów integracji w gospodarce światowej oraz przedstawia znaczenie regionalnych ugrupowań integracyjnych istniejących na wszystkich kontynentach. Autorka bada potencjały gospodarcze, zamożność mieszkańców oraz udział w handlu światowym 16 wybranych regionalnych ugrupowań integracyjnych. Analizuje również handel wewnątrz tych ugrupowań (w tym handel wewnątrzgałęziowy) oraz otwartość ich gospodarek na wewnętrzną wymianę towarową. Bada wpływ udziału państw członkowskich w regionalnych ugrupowaniach integracyjnych na rozwój ich wymiany towarowej.

Autorka analizuje rozszerzanie zakresu przedmiotowego oraz zasięgu geograficznego integracji gospodarczej, pokazując międzykontynentalne różnice modeli integracji oraz form ugrupowań regionalnych wynikających z lokalnej sytuacji społeczno-gospdarczo-politycznej. Przedstawia najważniejsze cechy trzech fal współczesnej integracji gospodarczej. Wiąże genezę procesów integracji z niedyskryminacyjną liberalizacją handlu prowadzoną po II wojnie światowej GATT oraz analizuje związki integracji z przedmiotem i postępem negocjacji wielostronnych prowadzonych w ramach GATT/WTO. Przedstawia też podstawy ekonomii integracji gospodarczej, badając statyczne i dynamiczne efekty handlowe tworzenia regionalnych ugrupowań integracyjnych.



Książka jest przeznaczona dla ekonomistów oraz specjalistów od stosunków międzynarodowych. Powinni po nią również sięgnąć analitycy pracujący na rzecz instytucji międzynarodowych, zwłaszcza unijnych, politycy i dziennikarze zajmujący się zagadnieniami ekonomicznymi.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Politologia, stosunki międzynarodowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320820812
  • EAN: 9788320820812
  • Liczba stron: 200
  • Wymiary: 31.5x12.0
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

32,75 zł 47,00 zł
Do koszyka

Lokalne regionalne czy globalne?

Książka o teraźniejszości Śląska Opolskiego jest swoistym podsumowaniem moich doświadczeń badawczych oraz zaangażowania w sferę praktyki społecznej. Zajmuję się w niej ważnymi problemami społecznymi o charakterze globalnym, które odzwierciedlają...
36,88 zł 49,00 zł
Do koszyka

Targi w gospodarce rynkowej

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierz...
50,73 zł 64,00 zł
Do koszyka

Gospodarka a środowisko i ekologia

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie związków zachodzących między gospodarką a środowiskiem, a więc odpowiedź na pytanie: jaki wpływ ma gospodarka człowieka na środowisko przyrodnicze i odwrotnie, chociaż oddziaływanie środowiska na s...
33,41 zł 40,00 zł
Do koszyka

Gospodarka rynkowa

Opracowanie ma na celu przedstawienie podstawowych kategorii ekonomicznych, jakimi są popyt i podaż. Kategorie te stanowią źródło informacji o skłonnościach (kształtowanych m.in. preferencjami i własnymi możliwościami ekonomicznymi) nabywc&oacut...
71,13 zł 79,90 zł
Do koszyka

Datafikacja Gospodarka oparta na danych

Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do danych? jak pogodzić ochronę dany...
18,98 zł 22,00 zł
Do koszyka

Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami

Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami stanowi trzecią część kompletu podręczników do przedmiotu Gospodarka zapasami i magazynem. Autorka integruje w nim zagadnienia szczegółowo omówione w podręcznikach Zapasy i Zarządzanie magazynem...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!