0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Psychologia modlitwy - Outlet

(Twarda)

Spojrzenie naukowe

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Psychologia modlitwy - Outlet

Co nauka sądzi o modlitwie? Jak ją badać? Dlaczego jest tak ważna dla psychologii? Książka „Psychologia modlitwy" przynosi wiele odpowiedzi na te i inne pytania, które tę wyjątkową dla życia religijnego czynność traktują w sposób ściśle naukowy. Nowe podejście? Poniekąd. Praca jest bowiem wynikiem wieloletnich i niezwykle wnikliwych dociekań, a także przeglądem empirycznych badań nad modlitwą. Bo mało kto wie, że ów temat fascynuje naukowców od kilku już dekad.
Nowatorska, spektakularna, odkrywcza pozycja. Doskonała lektura nie tylko dla studentów i badaczy psychologii, ale dla wszystkich tych, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu modlitwy jako zjawiska religijnego.
Bernard Spilka - emerytowany profesor psychologii na uniwersytecie w Denver w stanie Kolorado. Był przewodniczącym wielu profesjonalnych stowarzyszeń psychologicznych, w tym 36. sekcji Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego (APA), zrzeszającej specjalistów z dziedziny psychologii religii, oraz wiceprzewodniczącym Towarzystwa Badań Naukowych nad Religią (Society for the Scientific Study of Religion).
Kevin L. Ladd - profesor psychologii na uniwersytecie stanu Indiana (South Bend) oraz były pastor zjednoczonej kongregacji metodystów i prezbiterian (PCUSA). Jest konsultantem wydawniczym takich periodyków, jak Journal of Social Psychology, Archive for the Psychology of Religion i Psychology of Religion and Spirituality, oraz członkiem zarządu Międzynarodowego Towarzystwa Psychologii Religii (International Association for the Psychology of Religion).

  • Kategorie:
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Religia i religioznawstwo
  • Redakcja: Marek Majczyna
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377679692
  • EAN: 9788377679692
  • Liczba stron: 296
  • Wymiary: 16.0x24.0cm
  • Waga: 0.57kg
  • Tytuł oryginalny: The Psychology of prayer
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!