0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Psychologia miejsca - Outlet

(Twarda)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Maria Lewicka

  • Wydawca: Scholar

  • Typ oprawy: twarda

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Psychologia miejsca - Outlet

Autorka tej książki jest psychologiem społecznym. Fascynacja konstruktem miejsca nie przysłoniła jej jednak głęboko zaszczepionego przekonania, że rolą nauki jest wykrywanie zależności i mechanizmów, a nie jedynie opis faktów. Fenomenologiczne opisy miejsc powinny zatem stanowić punkt wyjścia dla głębszej analitycznej refleksji nad prawidłowościami, których jednym z członów jest właśnie miejsce i jego cechy. Treść tej książki jest zatem swoistą hybrydą – próbą podsumowania wielowątkowych, również jakościowych, badań nad miejscem i jego rolą w życiu człowieka, próbą dotarcia do pewnych „uniwersaliów miejsca”, które będzie można potraktować jako zaczyn „teorii miejsca”, a także podsumowaniem „pozytywistycznego” dorobku badań, prowadzonych przez autorkę oraz jej studentów i doktorantów w ramach Pracowni Badań Środowiskowych, dotyczących związku człowieka z miejscem, jego przyczyn, konsekwencji oraz postaci, jakie może przybierać we współczesnym globalizującym się świecie.
z Wprowadzenia
Nikt do tej pory na świecie nie napisał tak wszechstronnej pracy koncentrującej się na miejscu jako samoistnym przedmiocie badań empirycznych i rozważań teoretycznych.
z recenzji prof. dr. hab. Augustyna Bańki
Maria Lewicka, psycholog społeczny i środowiskowy, kierownik Pracowni Badań Środowiskowych przy Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, prowadzi badania empiryczne dotyczące związków człowieka z miejscem zamieszkania, pamięci miejsc na terenie Europy Środkowo-Wschodniej oraz aktywności i bierności społecznej. Jest autorką książki „Aktor czy obserwator: Psychologiczne mechanizmy odchyleń od racjonalności w myśleniu potocznym” oraz redaktorem naczelnym czasopisma „Psychologia Społeczna”.

  • Kategorie:
    1. Psychologia
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788373834767
  • EAN: 9788373834767
  • Liczba stron: 638
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 1.17kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!